petak, 16. veljače 2018.

Noviteti iz Lush-a

Ćao drage moje :)
Prva asocijacija na spomen Lush proizvoda jeste svakako priroda, ljubav i pažnja.
Priroda- zato što su proizvodi zasnovani na prirodnoj bazi tako da nema štetnih hemikalija koje bi Vam mogle izazvati neke nerede. 
Ljubav- svi sastojci su s ljubavlju birani i odmah nam je jasno da je njihov primarni cilj zadovoljstvo mušterije.
Pažnja- obraćaju pažnju na sve detalje i ništa ne prepuštaju slučaju. Osim što svoje proizvode ne testiraju na životinjama, nemaju ni saradnje koje uključuju rad djece u stvaranju istih tih proizvoda. 
Kada odete na njihov sajt ili IG/FB profil ( OVDJE ) možete osjetiti samo pozitivnu energiju, način na koji opisuju proizvode će Vam svakako izmamiti osmijeh, i to je svakako dobitna kombinacija za obostrano zadovoljstvo.

Proizvodi koje sam ovaj put testirala su: Sapun za lice COALFACE
Već ranije sam Vam pisala o njihovim sapunima za njegu lica ( OVDJE ) i ono što sam zaključila jeste da i ovaj, kao i prethodni, imaju neke zajedničke karakteristike. Ovo je jedan od onih proizvoda koji će Vam trajati STO GODINA. Iako ga često koristim još uvijek nisam primjetila neke razlike u njegovom obliko u usporedbi sa prvobitnim izgledom. U kontaktu sa toplom vodom postaje nekako mekan na dodir i taj sloj koji "omekša" se zadržava na licu. Miris je prilično intenzivan i jak, ali ne zadržava se dugo na licu. Mene podsjeća na negro bombone. Zahvaljujući česticama koje su sastavni dio sapuna na licu možete odraditi odličan piling, ja se posebno fokusiram na područje oko nosa i bradu. O čistom finišu koji ostavlja na licu Vam ne mogu pričati, to samo trebate osjetiti. Pore pročišćene a sa lica uklonjene sve nečistoće. Ono što mene posebno raduje jeste to što nakon ovog sapuna ujutro ne dočeka litar sebuma na licu, jednostavnk lice bude suho a opet mekano i dovoljno hidrirano. Iz Lusha kažu da ovaj sapun  ne podnosi mitisere i ja se mogu složiti s tim, piling koji radi ovaj sapun dovodi do smanjenja mitisera svaki put. Proizvod za 10!
Cijena: 13,00 KM -100gr.
Također, na mom blogu ste i ranije mogle čitati o krutim šamponima za kosu ( OVDJE ) te ovo je još jedan od njih koji je pobrao moje simpatije. Osim što predivno izgleda i svakoga trenutka ste u iskušenju da ga zagrizete, ovaj šampon radi i odličan posao. Moram priznati da je miris prethodnog šampona ljepši, ovaj je jači ali podnošljiv. Šampon je namijenjen nama koje imamo problem s opadanjem kose. Da li zbog godišnjih doba, nekih stresova, ishrane i mnogih drugih razloga - moja kosa u svakom slučaju opada više nego što je to normalno. Iako slika nije baš najbolje kvalitete, ipak je tu da bih Vam pokazala jedan dio moje kose nakon njenog sušenja. Sliku sam uslikala nakon prvog korištenja proizvoda, trenutko sam na pola a onda kada završim sa korištenjem svakako ću ubaciti kratki UPDATE. Kao i prethodni, i ovaj šampon ludo pjeni i stvara osjećaj "škripi pod prstima" koliko dobro očisti kosu.  Po svemu se razlikuju od običnih šampona i definitivno imaju bolji i brži učinak od njih.
Naziv šampona: NEW
Cijena: 17,00 KM - 55gr.

Posljednji prozvod za ovaj put je regenerator za kosu- American Cream. Ja sam jedna od onih osoba koja uvijek koristi regeneratore prilikom pranja kose i uvijek štekam male zalihe od mame i sestre u slučaju da je proizvod pri kraju a ja neću stići taj dan kupiti novi. Ovaj mališa je osvojio moje srce i koliko god volim da ga koristim isto toliko mi je i žao. Razlog tome je što on PREEEEDOIVNO miriše i ja stalno u prolazu bar malo pomirišem. Sa sigurnošću mogu reći da je ovo moj najdraži miris regeneratora IKADA. Miris se zadržava u kosi čak i do sljedećeg pranja i stalno ga možete osjetiti. Svakako da nisam mogla primjetiti neke rezultate od njega (osim mekoće i lakog rašćešljavanja) jer ipak je ovo manje pakovanje i od jedne bočice se ne mogu odmah vidjeti rezultati, ali svakako planiram ponovo da ga kupim, ako ništa, bar zbog mirisa.
11,00 KM - 100g

Ne mogu a da i ovaj put ne spomenem divnu Daliu s kojom prilikom konverzacije imam osjećaj da pišem sa svojom drugaricom- toliko opuštena, druželjubiva, prijatna i pristupačna. Još jedan biser Lush-a. :)
Da li vi koristite neke od proizvoda zasnovanih na prirodnoj bazi?

Do sljedećeg čitanja,
Poljubac za sve, L :*

2 komentara: