utorak, 16. siječnja 2018.

PEARLS

Ćao drage moje :)
Bilo je naprosto nemoguće izbjeći silne perlice kada su svuda oko nas pa samim tim i ja sam se odlučila za jedan odjevni komad sa istim. Volani i perlice su jednako aktuelni trenutno, a kada spojite to dvoje vrlo često to bude dobitna kombinacija.

Ja sam se odlučila za crni džemperak koji ima choker na sebi koji ja inače ne nosim, ali eto može proći u ovim situacijama. Materijal je jako udoban, dužina odlična te se može nositi i preko hlača, a može se i utpati u iste. Također, jako ga je lako kombinovati i za npr. posao, ali i za večernji izlazak uz neku širu suknjicu. Naručila sam ga sa sajta ROSEGAL a ovaj, kao i još mnogo drugih džempera možete potražiti: OVDJE


Do sljedećeg čitanja
Poljubac za sve; L :*

Nema komentara:

Objavi komentar