nedjelja, 18. ožujka 2018.

WALK

Ćao drage moje :)
Evo mene nakon mjesec dana sa novim outfit postom.
Jedva sam čekala sunce i ljepše vrijeme, jer dok su padali snijeg i kiša nisam imala apsolutno nikakvu inspiraciju za bilo kakve postove. Već ranije sam spominjala da nikako ne volim zimu, pa samim  tim mi teško pada bilo kakvo slikanje u takvim danima.
 Došlo je vrijeme za još jednu narudžbu sa ZAFUL sajta i ovaj put sam birala komade koji će mi dobro doći kada stigne proljeće.

Ne znam kako Vi nazivate komade kao što je ovaj!? KARDIGAN!?
Ovaj je u divnoj plavoj boji, od još divnijeg laganog materijala. Odlučila sam se za ovu dužinu baš iz razloga što nemam ništa slično ovome i bila sam jako oduševljena kada mi je stiglo. Mislim da će se najljepše kombinovati uz bijelu boju, ali s obzirom da smo još u zimskom periodu tu boju još uvijek izbjegavam, pogotovo kada su hlaće u pitanju. 

Više informacija i mnogo drugih modela možete potražiti: OVDJE
 


Do sljedećeg čitanja;
Poljubac za sve; L :*

Nema komentara:

Objavi komentar