utorak, 16. siječnja 2018.

LET'S SMILE TOGETHER

Ćao drage moje :)
Ovo je jedan od onih pozitivnih postova gdje ja na ovim slikama najviše primjetim svoje zadovoljstvo i sreću. I zaista sam sretna. Zbog malih sitnica. Zbog velikih stvari. Planova koje pravimo i koje dio po dio ostvarujemo. Osmijeha koje mi nabaci kada sam previše ozbiljna dok se slikam a on kaže: "hajde nasmij se kao da sam rekao nešto smiješno" i ja se onda smijem, ali iskreno, ne tek tako zbog slike. I to su neke male stvari koje čine život ljepšim.

Priznajem, osmijeh mi nabaci i zvuk zvona kada poštar donese nove paketiće a ja se svakom radujem kao da je prvi, kao malo dijete. Ovaj mi je stigao sa  DRESSLILY SAJTA. Boja koja je jako aktuelna ove sezone se svakako našla i u mome ormaru, i onda se ja kako malo stvari imam u ovoj boji koja mi se zapravo jako sviđa. I onda ustane roze djevojčica koja čući u meni.
Više informacija kao i mnogo drugih džempera potrazite: OVDJE

Sviđa li Vam se ovaj džemper?

Do sljedećeg čitanja;
Poljubac za sve, L :*

Nema komentara:

Objavi komentar