utorak, 16. siječnja 2018.

SUN IN JANUARY

Ćao drage moje, kako ste mi?
Nakon što mi je stigla nova narudžba sa ZAFUL sajta samo sam čekala prati trenutak, tj. bar malo poboljšanja u vremenu da bih Vam mogla fino uslikati i pokazati šta mi je to stiglo. Sunce nas je odlučilo obradovati par dana, pa sam tako u januaru uživala u ovim slatkim džemperima i s lakoćom ih slikala. Bilo je dana kada sam neke tanje stvari slikala na minusu i mogu Vam reći da se u takvim situacijama ne možete u potpunosti prepustiti uživanju jer, bar ja, se smrznem.

Kada sam naručila ovaj džemper vodila sam se time da nemam ništa u ovoj boji i drago mi je da sam se odlučila baš za ovaj.
Izuzetno je kvalitetan i topao, a veličina odlično odgovara. Njegova debljina je jedna od onih koje ja volim, niti mi je hladno niti prevruće dok ga nosim. Cvijetni detalji na rukavima su tu kako bi još više upotpunili izgled ovog džempera.
Više informacija o njemu potražite: OVDJE
Da li se i Vama sviđa moj izbor ili bi se Vi radije odlučile za neku jednostavniju varijantu?

Do sljedećeg čitanja,
Poljubac za sve; L :*

Nema komentara:

Objavi komentar