utorak, 26. prosinca 2017.

FLOWER DETAILS

Ćao drage moje :) kako ste mi?
U ovom postu ću Vam pisati za džemperak koji je dobio jako puno lijepih komentara, tako da sam ja uživala i još uvijek uživam noseći ga. Naručila sam ga sa ZAFUL sajta sa kojim ste se i ranije susretale na mom blogu.

Materijal je izuzetno mekan i kvalitetan, a cvijetni print oduzima dah svakome ko uživa da nosi cvijetne detalje. (Pik ja!)
Veličina mi odlično odgovara i, iako ima izraženu crvenu boju na sebi, ovaj džemper uspijevam da kombinujem uz još dosta boja a da ne pogriješim.
Kao što možete da vidite jako je fotogeničan, tako da sam uživala slikajući ga.
Više informacija o džemperu potražite: OVDJE

Mala slatka torbica brown boje je nekako vječiti must have jer je ovo jedna od onih boja koja se može kombinovati sa dosta toga. :)
Ovu sam naručila sa  i uspjela sam ju "ugrabiti" po dosta niskoj cijeni. Mana ove torbe jeste što ne mogu veći novčanici da stanu u nju, isključivo neki manji novčanik, mobitel, ruž i još neke sitnice.
Ovu, kao i još mnogo drugih torbica, kako velikih tako i malih, možete pronaći pod linkom OVDJE

Odlične, jako kvalitetne trepavice potražite OVDJE

Nadam se da Vam se sviđa moj odabir!

Do sljedećeg čitanja;
Poljubac za sve, L :*

Nema komentara:

Objavi komentar