nedjelja, 7. siječnja 2018.

New ZAFUL wishlist


Ćao drage moje :)
Na red je došla nova wishlista za dobro poznati, ujedno i moj omiljeni sajt, ZAFUL .
Zima nam je uveliko stigla pa, sve i da želim, ne mogu izbjeći nove modele čizmica i džemperčića. Moram priznati da sam ove godine uživala u džemperima, što nije bio slučaj prethodnih godina. 
Iako se radujem proljeću i ljetu iz više razloga, ovo je jedna od dražih zima koje pamtim. Razlog tome je vjerovatno to što nema nekih pretjeranih minusa, i što sam danas izašla u tankoj kožnoj jakni- I NIJE MI BILO HLADNO. Sve dok je tako-zima mi je podnošljiva. 
Dobila sam divne modele džempera baš sa Zafula i jedva čekam da Vam ih pokažem u nekom od narednih postova. Neki od komada koji su mi se svidjeli na prvi pogled:
Više informacija o čizmicama potražite: OVDJE

 Više informacija o džemperu potražite: OVDJE

Ne mogu a da ne prizivam ljeto, a čime da ga bolje prizovem ako ne nekim haljinicama. Baby roze haljinica mi se baaaaš svidjela i sigurno ću je naručiti u nekome od narednih puta.
Više informacija o haljini: OVDJE
 Više informacija o haljini: OVDJE

Kako Vam se sviđa moja wishlista ovoga puta?
Praktikujete li Vi online naručivanje?

Do sljedećeg čitanja;
Poljubac za sve, L :*

Nema komentara:

Objavi komentar