utorak, 26. prosinca 2017.

Ombre dress

Ćao drage moje :) kako ste mi?
Ne znam za Vas, ali ja sam se baš uželjela ovih outfit postova, a ovaj koji Vam trenutno pišem je sigurno jedan od mojih najdražih iz razloga što sam zaljubljena kako u ovu haljinu, tako i u ove slike, te se nadam da ću Vam bar malo uspjeti dočarati ovu ljepotu.

Haljina mi je stigla sa Sammydress sajta i mogu reći da je odmah pokupila sve moje simpatije.
Haljina je došla fino upakovana, bez ikakvih oštečenja što je mene svakako obradovalo. 
Iako mi je bila duga nisam se razočarala jer sam bila svjesna da ću je sigurno kratiti, ali to je u svakom slučaju bolje nego da mi je kratka.
Kao što možete vidjeti haljina je jako neobična i nemoguće je da ne privuće pokoji pogled.
Više informacija o haljini potražite:  OVDJE
Stigle su mi i ove trepavice i mogu Vam samo prenijeti riječi hvale za njih, jer osim što su super oblika, one su i odlične kvalitete.
Više o njima: OVDJE
Sviđa li Vam se ova haljina? Kao i slike koje sam napravila za nju?
Radujem se svim Vašim komentarima i mišljenjima.

Do sljedećeg čitanja;
Poljubac za sve, L 😘

Nema komentara:

Objavi komentar