ponedjeljak, 4. rujna 2017.

WAVES

Ćao drage moje :)
Mislim da je "zaljubljena" mala riječ prema onome šta ja osjećam prema ovoj haljinici haha, šalu na stranu, baaaš mi se sviđa.
Ni ovaj put me ZAFUL sajt nije razočarao, te sam opet i više nego zadovoljna narudžbom koja mi je stigla.
Igrajući se tako sa valovima, nakon slikanja sam bila potpuno mokra ali nimalo ne žalim jer su ove slike rezultat toga.
Haljina je idealna za ljetnje večernje izlaske i sigurno nećete proći neopaćeno. Rastezljivi dio gdje dođe lastika je dovoljno jak da volančić haljine stoji tu gdje mu je i mjesto, ali ona svasvim lijepo izgleda i kada se volan podigne na ramena.
Materijal i dužina su baš onakvi kakvi sam i očekivala da budu. Već sam ju par puta nosila i žao mi je što vjerovatno do sljedećeg ljeta neću imati priliku ponovo da ju obucem.
Link do haljine: OVDJE


Do sljedećeg čitanja;
Poljubac za sve, L :*

Nema komentara:

Objavi komentar