ponedjeljak, 4. rujna 2017.

SPARKLING DRESS

Ćao drage moje :)
Haljinice sa ZAFUL sajta su mi stigle par dana prije godišnjeg odmora, tako da je ovaj odmor bio u pravom trenutku da zasijam u njima. Ali bukvalno.
Kao što vidite ova haljina na sebi ima mali milion šljokicastih perli tako da, i da sam se htjela gdje sakriti, ne bi mi baš pošlo za rukom.
Materijal je prilično dobar, te nisam primjetila da perlice spadaju prilikom oblačenja/skidanja.
Kaišići su prilično slabi i izvlačili su se s vremena na vrijeme, ali ne bih imala problema da sam prije puta to nečim učvrstila. Moja greška. Ovo su neke dužine haljina koje ja preferiram tokom ljeta, kraće ne, duže da. :)
Link do haljine: OVDJE
Haljina je trenutno rasprodana u ovoj boji, ali je možete pronaći u druge tri. :)

Nosite li Vi neke komede odjeće koji naprosto privlače pažnju, ili se "držite" nekih sigurnijih  komada?

Do sljededećeg čitanja;
Poljubac za sve, L :*

Nema komentara:

Objavi komentar