ponedjeljak, 4. rujna 2017.

VACATION TIME

Ćao drage moje :)
Ko me prati na instagramu beauty_by_lejlaa zna da sam već ranije spominjala/pokazivala ovaj ruksak i nisam krila moje oduševljenje njime. Naručen ne sa ROSEGAL sajta sa kojim ste se također ranije susretali na mome blogu.
Dosad nisam našla nijednu manu ovom ruksaku, nego Vam mogu nabrojati samo njegove vrline.
Prva od njih bi bila to što je odlične veličine, ni prevelik a ni mali, sasvim dovoljan da Vam u njega stane doosta stvari. Moram priznati da sam ja jedna od onih osoba koje vole male torbice, ali jednako toliko volim i da nosim dosta stvari sa sobom. Kaišići su podesivi, a materijal odličan. Veliki like ide i za prednji džepić, idealan da ključevi i mobitel uvijek budu na dohvat ruke.
Link za ruksak: OVDJE

Šta Vi više preferirate: ruksake ili torbe?

Do sljedećeg čitanja;
Poljubac za sve, L :*

Nema komentara:

Objavi komentar