subota, 2. rujna 2017.

Lejla in wonderland

Ćao drage moje :)
Ovo je sigurno jedan od najdražih postova koje sam pisala na svome blogu. Prvi razlog je taj što mi se slike jaaako sviđaju, a drugi je svakako moj napredak koji prvenstveno ja vidim, a nadam se i ostali. Hvala dragom koji se potrudio jednako koliko i ja, pa zajedno uživamo u osjećaju zadovoljstva dok gledamo slike. Žao mi je što sam na skoro svim slikama morala da skrenem pogled, ali od sunca to nije bilo nikako moguće, te slike na kojima iole pokušavam da gledam u objektiv izgledaju, blago rečeno, presmiješno. Ne želite da vidite moje facijalne ekspresije.

Kao i obično, i ovaj put sam bila prezadovoljna narudžbom koja mi je stigla sa ZAFUL sajta.
Ova haljina me naprosto osvojila čim sam ju vidjela i samo sam molila Boga da veličina bude odgovarajuća.
Materijal je odličan; nimalo težak, iritantan a ni proziran. Haljina ima dublji izrez sa lijeve strane ali ništa što ne možete sve vrijeme imati pod kontrolom, te Vas sigurno neće dovesti do neke neugodne situacije. Naručila sam ju u S veličini i na svim mjestima mi odgovara kao da je po mojim mjerama krojena.
Iskreno, ja sam prezadovoljn i ovo će sigurno biti jedna od onih dugih haljina koju ću moći više puta iskoristiti a ne jednom obući, vratiti na ofinger pa da stoji u ormaru.
Sve detaljnije informacije potražite: OVDJE
(vjerovatno sam malo pretjerala, ali šta ću kad sam ponekad neodlučna)
Sviđa li se Vama ova haljina? Jako mi je drago kada napišete neko svoje mišljenje :)

Do sljedećeg čitanja;
Poljubac za sve, L :*

Nema komentara:

Objavi komentar