ponedjeljak, 28. kolovoza 2017.

Skinny black jeans

Ćao drage moje :)

Kao što sam već najavila ide maraton fashion postova, dosta toga se skupilo i samo mi je teže što više odlažem.
Ovaj put ću Vam predstaviti casual varijantu, bijelu majicu i hlače koje sam naručila sa ZAFUL sajta. 
Ovo je jedna od onih kombinacija koje možete baš dosta iskoristiti i koje su uvijek u trendu.
Majicu sam naručila u S veličini, širi je model i što se veličine tiče meni super odgovara.
 Jako je lagana i na moje iznenađenje nije providna, što je još jedan veliki plus za nju.
Više informacija o majici potražite OVDJE


Složit ćete se sa mnom da su crne hlače jedan od onih komada odjeće koje skoro svi treba da imamo u našem ormaru, rijetko šta se ne može kombinovati uz njih. Ove hlače su jaako, jaako skinny tako da, iako variram između s/m veličine, ipak sam odlučila da ih naručim u M veličini, i ispostavilo se da nisam pogriješila. Imaju dosta elastina u sebi i prilično su udobne, i možda im je jedina mana što nekada malo poboje(If you know what I mean).

Mogu se naručiti u dvije varijante: crna i jeans plava boja, a više o tome potražite OVDJE
Na ovome sajtu možete pronaći veeeliki izbor hlača, i dosta različitih/neobičnih modela, sve to pod linkom: SKINNY BLACK JEANS


Sviđa li Vam se ova kombinacija?
Da li često posjecujete sajtove za online naručivanje?

Do sljedećeg čitanja,
Poljubac za sve, L :*

2 komentara:

  1. E pa sviđa mi se :) čak sam hlače primjetila odmah na tebi kad smo se vidjele...super mi je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uff kako ovo lijepo zvuči:"kad smo se vidjele".. radujem se ponovnom susretu!
      A što se hlača tice, sigurno ću ih i u drugoj boji naručiti :)

      Izbriši