petak, 13. svibnja 2016.

AVON GEL SHINE i MAGIC EFFECTS lakovi za nokte


Ćao drage moje, kako ste mi Vi?
Pri par dana Avon  me obradovao paketićem koji je u sebi sadržio 6 lakova za nokte, sprej za brže sušenje laka i aplikator za ukrašavanje noktića.
Ovo će biti post sa najviše slika dosad jer par slika je malo da se prikaže sva ljepota ovih lakova.
Kao što sam naslov govori u pitanju su lakovi iz GEL SHINE kolekcije kao i iz MAGIC EFFECTS kolekcije. Dobila sam tri iz jedne, i tri iz druge kolekcije.
U trenutnoj brošuri možete naručiti dva po cijeni od 9,80 KM dok su tri za 11,70 KM.


Ono što iz Avona kažu za GEL SHINE lakove:
- boja traje 2x duže
- lak se ne ljušti
- lak ne puca
- nije potrebna UV lampa
- skida se poput običnog laka za nokte
-intenzivne boje u samo jednom sloju
-još više sjaja

MAGIC EFFECTS kolekciju karakteriše sljedeće:
- efekat čipke inspirisan 3D lakovima za nokte
- može se nanositi u više slojeva
- može se koristiti samostalno ili kao završni lak

Ono što karakteriše sve ove lakove jeste to da svi dođu zapakovani u kartonske kutijice. Na poklopcima kutija piše naziv nijanse, dok se na samoj kutiji nalaze neke osnovne informacije; u sebi sadrže 10ml i imamo 24 mjeseca da ih potrošimo.
Također, svi ovi lakovi imaju jako dobru i preciznu četkicu koja nam olakšava samo nanošenje lakova. Inače sam pomalo smotana dok lakiram nokte, uvijek imažem prste ali kod ovih lakova je četkica jako dobra tako da sam se manje umazala (veliki napredak).
Već pri prvom nanošenju sam se iznenadila kako svi lakovi imaju dobru pigmentaciju, mogu se nanositi u jednom sloju ali ja lakove uvijek nanosim u dva ili tri sloja.
Ne mogu Vam reći koliko maksimalno mogu izdržati na noktima zato jer ja svoje lakiram svako treći dan. Što se tiče ponašanja laka u ta tri dana mogu reći da sam prilično zadovoljna; ono što je meni jako bitno jeste da sve vrijeme zadržavaju prvobitni sjaj, treći dan sam na jednom ili dva nokta mogla ugledati manje pukotine ali to nije ništa strašno.
Boje su pravi hit i mislim da će svaka djevojka uživati noseći ih, pogotovo kada nam dođu lijepi, sunčani dani koje ja željno iščekujem.

Počinjem sa predstavljanjem ljepotana:

MAGIC EFFECT kolekcija: DELICATE PINK



GEL SHINE kolekcija, ujedno i moj favorit: LAVANDER SKY


GEL SHINE kolekcija: WINE AND DINE ME


MAGIC EFFECT kolekcija: BEAUTIFUL BLUE


MAGIC EFFECT kolekcija: PERFECT PURPLE


GEL SHINE kolekcija: TOP COAT


Već ranije u postu sam spomenula da sam u paketiću dobila i sprej za brže sušenje laka na Vašim noktima.
Iskreno ja sam bila baš skeptična što se tiče korištenja tog' proizvoda i mislila sam da on ne djeluje, ali ono što najviiše volim jeste kada se pozitivno iznenadim, a tako je bilo sa ovim proizvodom. Testirala sam ga tako što sam na nokte nanijela 3 sloja laka i našpricala. Poslije toga sam za nekih par minuta legla spavati, ujutro sam vidjela svoje lijepe noktiće kako su se fino osušili bez da su se igdje osušili. Ovaj proizvod zaista radi svoj posao, u brošuri ga možete naći po cijeni od 3,70 KM.

Dalje Vas ostavljam da uživate u slikama: 

Još jednom hvala Avonu, mislim da su nas sve jako obradovali sa ovim ljepotanima. Ja ću ih sigurnio rado koristiti.

Jeste li Vi probale neke od ovih lakova?
Kakva su Vaša iskustva?

Do sljedećeg čitanja;
Poljubac za sve, L :*


Nema komentara:

Objavi komentar