utorak, 24. svibnja 2016.

Njega lica uz NUTRA EFFECTS proizvode iz AVON-a


Ćao drage moje, kako ste mi Vi?
Već ranije sam Vam pisala da uz redovnu njegu lica koristim Nutra Effects liniju proizvoda iz Avona koja ne prestaje da me oduševljava.

Prvi proizvodi koje sam naručila iz ove linije su bili krema, pjena za čišćenje lica i tonik za čišćenje.
Kremu sam koristila u noćnoj varijanti; nakon skidanja šminke sam je nanosila na čisto lice i ona je imala za zadatak da reguliše količinu sebuma koju moja koža luči u toku noći, i u većini slučajeva je jako dobro obavljala svoj posao, uz sve to mi je hidratizirala kožu i nije je nimalo isušivala. Može trajati jako dugo, moja bočica je pri kraju i svakako namjeravam ponoviti kupivinu.
Pjenu za čišćenje lica sam koristila tako što sam je nanosila na lice (ranije sam skinula šminku) i držala je do pola sata. Nakon pranja lica moja koža je uvijek ali baš uvijek bila jako glatka, izuzetno čista i odmorna. Pjena Vam može trajati cijelu vječnost jer za korištenje je baš mala doza potrebna za cijelo lice.
Tonik za čišćenje sam koristila u onim slučajevima kada sam ponekad bila lijena koristiti neke gelove, pilinge i slično pa šminku skinem sapunom a onda tonikom pređem preko cijelog lica i detaljnije skinem šminku.
Više o svim ovim proizvodima možete pročitati OVDJE .

U predprošloj Avon brošuri su izašli neki novi proizvodi od kojih sam ja naručila nova dva iz iste ove kolekcije. U pitanju su osvježavajući gel za čišćenje i piling za lice.
Ono što je jednako za sve ove proizvode jeste njihov prelijepi miris koji je jako prijetan i osvježavajući. 
Što se tiče redosljeda u rutini skidanja šminke i čišćenja lica kod mene ide sljedećim redom:
Šminku u posljednje vrijeme prvo skidam sapunom, zatim sam koristila 3u1 piling za lice. 


Piling dolazi u atraktivnoj mat tubi kod koje je iskoristivost proizvoda maksimalna. Otvor na tubi je dovoljno velik da možemo kontrolisati količinu koju želimo da izađe. U tubi dobijemo 100ml i rok za korištenje 12 mjeseci.
Piling je namjenjen za osjetljivu kožu, uklanja mrtve stanice kože i preporučljivo ga je koristiti 2-3 puta sedmično, ne svaku noć. Što se upotrebe tiče nanosimo ga tako što prije toga smokrimo lice i polahko umasiramo piling. Zbog čestica koje se nalaze u njemu pod prstima i na koži osjetimo kako on zapravo 'radi' piling i uklanja nečistoće. Ispiremo ga mlakom vodom, dok pazimo i prilikom nanošenja i prilikom ispiranja da izbjegavamo područje oko očiju. Na licu sam ga držala tek nekih par minuta, sve preko toga sam osjećala peckanje. Ukoliko ipak piling dođe u kontakt s očima obavezno ga moramo dobro ispirati vodom, a u slučaju da se pojave iritacije prekinuti upotrebu i potražiti pomoć doktora.

Sljedeći proizvod je osvježavajući gel za čišćenje lica koji sam ja koristila nakon upotrebe pilinga i samog 'masiranja' lica.
Što se tiče pakovanja, i kod gela je to u obliku tube koja je jako čvrsta, sa dosta čvrstim poklopcem.
U pitanju je 150ml proizvoda i 12 mjeseci za upotrebu.
Ovaj gel u baš baš gel formule, pa prilikom nanošenja moramo biti izuzetno brze ili će on tek tako skliznuti s lica. Upotreba je ista kao i kod pilinga; nanosimo na vlažno lice i masiramo. Prilikom upotrebe gel blago pjeni s čim ja nemam problema. Kad sam naručivala ovaj gel odmah sam naručila i četku za čišćenje lica (također iz Avona) i od prvog korištenje je koristim u spoju s gelom.
Što se četke tiče pod prstima je jako mekana, lice je nešto osjetljivije pa me na nekim dijelovima malo grebuca, a na nekim mi jako prija.
Oba ova ova proizvoda jako detaljno čiste lice i po promotivnoj cijeni su koštali 4,90 KM. Još nisam pregledala najnoviji katalog tako da Vam ne znam reći tačnu cijenu, ali znam da su ovi proizvodi jako pristupačni i vrijedni svake marke.


Ovako izgleda cijela moja Nutra Effects kolekcija:

Ono što mi se još sviđa kod ovih proizvoda jeste to što nemaju alkohola u sebi i nisu mi izazvali nikakve iritacije niti neželjenje efekte. Oni sa suhom kožom ne moraju da brinu da će dodatno da im isuše, jer neće. :)

Jeste li probale neki od proizvoda iz ove linje?
Ja sam prezadovoljna, a Vi?

Do sljedećeg čitanja,
Poljubac za sve, L :*

Nema komentara:

Objavi komentar