ponedjeljak, 11. travnja 2016.

Njega kože - prirodno ulje jojobe


Ne znam za Vas, ali ja sam neko ko prije spavanja mora da se maže nečim. :P
Obično se to mazanje ne odnosi samo na live, nego i na cijelo tijelo sa više preparat.
S obzirom da se svaki dan šminkam i samim tim opteretim kožu li9ca, noć je vrijeme kada joj pružim njegu i potpuno opuštanje.
Bez obzira koliko sam umorna NIKADA na spavanje ne idem dok ne skinem šminku.
Minimalna njega se svodi na to da poslije skidanja šminke lice namažem nekom hidratantnom kremom koja se brzo upija, ali u većini slučajeva se duže zadržavam na licu i sa više proizvoda.
S obzirom da imam kombinovanu kožu sa nekim masnim dijelovima koju su skloni bubuljicama pazim da koristim proizvode poslije kojih će mi lice biti čisto bez viška masnoće.
Jedan od takvih proizvoda je prirodno ulje jojobe koje sam ja kupila u Konzumu i dolazi u vidu ampula.

Crno pakovanje sa izrazito lijepim dezenom će sigurno privući Vašu pažnju.
Unutar kutije se nalaze dvije table sa 20 ampula i upostvo na više jezika.

** Zanimljiva je činjenica da jojoba zapravo nije ulje, nego takozvani ester voska.
** Od svih spojeva u prirodi, ovaj ester voska je najsličniji ulju ljudske kože (sebumu). Smatra se da je nanošenje jojobe na kožu može "prevariti" kožu da misli na dozvoljeno ulje, te time ona uravnotežuje proizvodnju ulja.
** Budući da se jojoba u potpunosti miješa sa sebumom, oblikuje  izrazito tanak, nemasan lipoidni sloj jojobe i sebuma kada se nanosi na kožu. Ovaj djelimično porozan sloj pruža iznimno transepidermalno disanje i kontrolu hidratacije čineći kožu savršenom za njegu protiv starenja.
** Za razliku od masnih, okluzivnih materijala kao što su vazelin, mineralna ulja i neki proizvodi od lanolina, jojoba pruža potpuno neljepljivo, nemasno i "suho" omekšavanje kože.
** Prirodna jojoba služi kao izvrstan hidratantni agens s iznimno svojstvom razmazivanja i vlaženja i ostavlja bogat baršunast nemasan osjećaj na koži usporavajući gubitak vode i pojačavajući elastičnost i mekoću kože.
** Dodatak vitamina A  preparatu smanjuje bore i tamne mrlje. Vitamin E sprječava sušenje kože.
** Upute: Nanijeti navečer na lice i vrat.

Na prvi i na sve ostale poglede ampule će Vam djelovati male, i iz mog iskustva sa naročitom opreznošću sam prvu izvadila misleći da je ampula u kojoj je ulje isuviše tanka, ali čim sam je izvadila vidjela sam da griješim i da je ulje izuzetno zaštićeno.
Makazicama odstranite "čepić" ampule i ulje nanosite na prethodno oprano i očišćeno lice.
Kada pogledate ampulu pomislite da unutra dođe malo ulja, ali vjerujte količina koja dođe je dovoljna za cijelo lice i vrat.

Na lice laganim kružnim pokretima utrljavam ulje dok ne pređem preko svih dijelova.
S tako namazanim licem prespavam i ujutro operem.
Već na prvi dodir osjetite kako je Vaša koža mekana, nježna i elastična.
Ne upija se u potpunosti preko noći, ali što je najbitnije ne stvara dodatni sebum na mom licu.
Miris je neobičan, ali prijatan i blag.
Ne, neće učiniti nikakvo čudo na Vašem lici, ali ako mi proizvod dobro čisti i osvježava lice onda taj isti proizvod za mene radi jako dobar posao.

Kao što sam već rekla ulje sam kupila u Konzumu i na akciji je koštao 4,95 KM a redovna cijena mu je 15 KM.Ž
Ampule možete koristiti svaku ili svako drugu noć, sve zavisi kako želite.
Ja sam prvi kraju druge table i već planiram ponoviti kupovinu.
Na googlu možete naći još još primjena ovog ulja, a jedno od njih je svakako i njega kose.

Jeste li Vi probale ovaj proizvod i kakva su Vaša iskustva?

Do sljedećeg čitanja,
Poljubac za sve, L :*


Nema komentara:

Objavi komentar