ponedjeljak, 18. travnja 2016.

Makeup Revolution Romantic Smoked paleta sjenila za oči


Od prvog trenutka kada sam ih ugledala i počela koristiti shvatila sam da će moja ljubav prema MUR proizvodima samo da raste.
Tako je i bilo.
Uz ponovni odlazak u Podgoricu, između ostalog, kupila sam još jednu MUR paletu i jedan njihov puder o kojem će biti više priče neki drugi put.
S obzirom da je moja predhodna paleta Beyond Flawless u sebi sadržavala dosta smeđih nijansi odlučila sam se da ovaj put kupim neke druge boje, pa sam izabrala Romantic Smoked paletu.


Neću puno dužiti nego da odmah pređemo na stvar;

paleta dolazi u plastičnoj kutiji koja je neke srednje debljine, prednja strana je providna tako da Vam je omogućeno da vidite koje se boje nalaze unutra. Sa zadnje strane imamo osnovne informacije, a neke od njih su da u paleti dobijemo 14gr proizvodna i 12 mjeseci roka za njihovo korištenje. 


Unutar palete dobijemo i dvostrani spužvasti aplikator koji ja nisam koristila, a ne vjerujem ni da ću, meni svakako ne smeta što zauzima prostor unutra.

U paleti dobijemo 12 sjenila, od kojih su prvih 6 šimeraste a ostalih šest mat.
Šiimer nije ni sitan ni krupan, nekako mislim da bi se svakoj djevojci svidjelo.
Pigmentacija je dobra, ali opet varira od nijanse do nijanse. Šimeraste nijanse su jako dobro pigmentovane, dok kod ovih mat 3 tamnije nijanse su bolje pigmentovane od ove tri svjetlije.
Sve nijanse se truse, neke više neke manje.
Blendaju se odlično i s lakoćom se radi s njima, nevjerovatno su nadogradive.
Sa samo jednom paletom možete kreirati bezbroj look-ova i za dnevne i za noćne varijante.
U prilog ide još slika:


Složit cete se sa mnom da su sve nijanse jako lijepe, i nažalost nisam stigla swatcheve da uradim pa ću ih vjerovatno naknadno ubaciti (ako ne zaboravim).

Iskreno, žurila sam da ih što prije uslikam i počnem koristiti jer mi je bilo teško da ih samo gledam, tako da su tu 'brže-bolje' slike.
Za sve je krivo moje nestrpljenje.


Kao što već znate, Makeup Revolution proizvodi ne mogu da se kupe u BiH OSIM preko stranice Makeup Revolution BiH.

Svoje primjerke sam kupovala u Crnoj Gori, tačnije u Podgorici - Delta City - Cosmetics market.

Kako Vam se čini ova paleta?
Ja sam jako, jakoo zadovoljna i rado je koristim. :)
BTW: na mojoj stranici Beauty By Lejla je u toku nagradna igra u kojoj možete osvojiti jednu od MUR paleta. :)

Do sljedećeg čitanja;
Poljubac za sve, L :*


Nema komentara:

Objavi komentar