nedjelja, 3. travnja 2016.

Avon anticelulitni gel tretman


Ćao drage moje, kako ste mi Vi?
Iako sam planirala ovaj post tek za par dana pisati odlučila sam to ipak ranije uraditi jer tekuća brošura iz Avona traje još par dana, pa u skladu s tim možda bi neka od Vas radije ranije da pročita bar neko mišljenje o proizvodu.
Naime, riječ je novom proizvodu iz Avona a to je anticelulitni gel tretman.
Kada sam otvorila paket koji su mi poslali iz Avona (hvala im <3) najveći osmijeh mi je izmamio baš ovaj proizvod jer sam ga i sama planirala naručiti, zaista je djelovao primamljujuće.

Šta nam iz Avona kažu za ovaj proizvod:
"Termoaktivni serum s L-karnitinom; pomaže sagorijevanju masti u čelijama kože, trenutno zagrijava kožu, podstiće mikrocirkulaciju kako bi se ubrzala apsorbcija aktivnih sastojaka; smanjuje celulit i daje vitkiji izgled."

Smatram da ne postoji žena koja nema celulit i koja ga vremenom ne dobije, ali naravno postoje i tretmani kojima on može da se smanji, ili kod nekih sretnica potpuno ukloni.
Lično nikad prije nisam koristila nijedan proizvod ovog tipa, tako da je ovo za mene potpuno novo iskustvo.
S obzirom da nam se bliži ljeto, već odavno sam se bacila u akciju da koži pružim odgovarajuću njegu koja prije svega podrazumijeva hidrataciju te da je na vrijeme pripremim za toplije dane, koji svakako da svačiju kožu djeluju drugačije. 

Počnimo od samog pakovanja koje nikoga ne može ostaviti ravnodušnim. Svako je mogao primjetiti da Avon posvećuje dosta pažnje ambalažama i marketingu proizvoda što kod kupca svakako ima uticaja.
Ovdje je riječ o tuba pakovanju koje je meni izrazito drago. U pakovanju dobijemo 150ml i 12 mjeseci roka da potrošimo, ali mislim da će se dosta ranije potrošiti uz redovnu upotrebu.
Riječ je o gel strukturi koja je srednje gustine koja je sasvim dovoljna za olakšano razmazivanje i samu aplikaciju proizvoda.
Gel je providan i otvor na pakovanju će Vam omogućiti precizno doziranje proizvoda.
Mene lično boje ambalaže podsjećaju na vatru, a osjećaj topline je svakako zadatak ovog gela.
Miris proizvoda je malo jak, podjeća na miris Nutra effects tonika za čišćenje lica, dosta se osjeti alkohol koji je jedan od sastojaka.

Što se mene tiče relativno kratko koristim ovaj proizvod tako da je to malo vremena da bi proizvod zapravo i djelovao i pokazao neke rezultate.
Ono što mogu rećo za ovaj gel jeste da ga možete nanositi neposredno poslije tuširanja kao i na suhu kožu.
Ja ga koristim na principu tako što istisnem gela u količini koliko mi je potrebno i lagano masiram te dijelove na koji želim da rasporedim gel.
Dok utljavate gel ne osjetite ništa, ali onda gel počinje da 'radi'.
Kao što sam već navela, nisam ranije koristila ovaj proizvod tako da onaj osjećaj topline je za mene bio nepoznat. Prilikom prvog korištenja toplina je bila jako jaka i za početak mi je to bio neugodan osjećaj, ali znala sam da gel na tom principu fnkcioniše.
Ukupna toplina gela traje otprilike pola sata, kako su i naveli na ambalaži, kod mene se to nekako rasporedi na prvih 15 minuta kada je toplina jako intenzivna pa se stalno komešam s mjesta na mjesto, dok je preostalih 15 minuta ta toplina slabija i onda počinje da mi prija osjećaj.
Odmah kod prvog korištenja imala sam osjećaj da mi noge gore (hahaha) ali toplina je samo iznutra, dok je površina kože jako hladna. Interesantno, zar ne?
Imam veliku motivaciju i želju nastaviti koristiti ovaj proizvod, i obećala sam sebi da ću to raditi svaku noć.

Svakako ću Vam javiti svoje mišljenje nakon 2 sedmice kao i nakon mjesec dana.
S obzirom na toplinu koju izaziva proizvod sve vrijeme imate osjećaj da on stvarno 'radi' svoj posao tako da ja zasad polažem velike nade u njega.
Nakon mjesec dana ću vidjeti da li je dovoljna ova jedna tuba da vidimo bar neki napredak, ja ako vidim promjene sigurno ću naručiti još jedan.
U tekućoj brošuri proizvod košta 9,90 KM a za njegovo bolje djelovanje ja ću naručiti i neku spravicu/masažer po cijeni od 4,90 KM koju iz Avona preporučuju uz ovo,

Šta mislite o ovakvim proizvodima?
Da li čete Vi pružiti šansu ovom anticelulitnom gel tretmanu?
Pišite mi Vaša iskustva.

Do sljedećeg čitanja,
poljubac za sve, L :*

*** UPDATE
U međuvremenu mi je stigla narudžba iz Avona u kojoj se, između ostalog, našao i masažer koji je bio preporučen uz Avon anticelulitni gel tretman.
Kao prvo, ono što mi se baš sviđa jeste to što dođe zaštitna trakica koja je rastezljiva i kroz koju provučemo ruku, masažer se uklopi u dlan i samim tim nigdje ne miče iz ruku.
Dalje što mi se sviđa je to što je dio sa "bodljicama" pokretan naprijed-nazad tako da kružnim pokretima masažer se prilagođava tijelu.
Potrošila sam dobar dio gela koji planiram svakako ponovo da kupim. Kada potrošim cijeli proizvod napravit ću Vam još jedan update gdje ću moći iznijeti opširnije mišljenje. :)



Nema komentara:

Objavi komentar