petak, 11. ožujka 2016.

NEW IN / NOVITETI

Ćao drage moje, kako ste mi Vi?
Danas imam slobodan dan tako da sam ga iskoristila za slikanje novih proizvoda i pisanje recenzije o istim.
Februar je definitivno bio moj mjesec, što zbog rođendana, tako isto i zbog stvari koje sam kupila a i dobila naravno.
Oni koji me dobro poznaju znaju koliko volim sve što ima veze s kozmetikom tako da me svaki poklon tog' tipa obradovao, većinu sam ubacila u post.

Prve dvije stvari o kojim ću Vam ukratko reći su L'oreal Elseve Total Repair Extreme šamponu i regeneratoru za kosu.
U posljednje vrijeme sam čitala sve pohvale o ovim proizvodima tako da sam se i sama odlučila na njih.
Pakovanje i miris su me osvojili na prvu. Proizvode sam tek prije par dana kupila i samo sam ih jednom koristila pa još uvijek nemam formirano mišljenje.
Zasad mi se čine jako dobrim proizvodima a s obzirom da imam problem s jednim dijelom kose tačnije s raščešljavanjem tog dijela, ovaj šampon i regenerator su učinili da jea to tako lako raščešljam tako da veeeliki + imaju u samom strartu.
Šampon je od 250ml. a regenerator 200ml, u DM-u su bili na sniženju i oba su koštala po 4,95 KM. :)


Sljedeći noviteti su poklon koji sam dobila od prijateljice <3
U pitanju je Golder Rose Highlighter za koji sam već pisala recenziju (ostavit ću Vam je na kraju posta)
Highlighter je kremast i super pigmentovan, jako praktično pakovanje i uz malo prakse jako praktično nanošenje.
Tu su i dva metalik Moda sjenila za oči. Planiram pisat recenziju za njih, i ono što Vam odmahmogu reći su da su super pigmentovani ali je aplikacija na oko malo teža.
Sivo sjenilo je u nijansi 303 a roze sjenilo je u nijansi 309. U oba pakovanja dođe 4gr proizvoda.

Sljedeće dvije stvari su iz Avona a riječ je o Avon bazi za puder i korektoru.
Bazu imam već duže vrijeme i koristim je svakodnevno, teksturom se fino uklapa sa svakim puderom i produžava im trajnost. Zasad ima moje pozitivno mišljenje.
Avonovim korektorom sam oduševljena, nijansa se prelijepo stapa s mojim licem i svako jutro mu daje svježinu. Proizvod imam kraći period ali sam ga već jako puno zavoljena, definitivno će dobiti svoju recenziju.

Sljedeće o čemu su pisati su dvije palete koje sam dobila za rođendan; jednu od sestre, drugu od prijateljica. <3
U pitanju je Essence All about Roses paleta sa 8 sjenila koji su idealni za svakodnevni make up look koji će biti primjećen ali ne upadan. Volim da koristim razne boje sjenila, ali se nekako uvijek vraćam na zemljanje tonove i u 90% slučajeva sam tako i našminkana.
Essence Shape Your Face paleta za konturisanje je paleta kojoj sam odana otkako sam je dobila, moja je u nijansi 10 ready, set, peach! Pisala sam post o njoj i o tome koliko sam zadovoljna, link Vam također ostavljam na kraju posta.

Također, naručila sam i Avon Dreams set koji je bio po promotivnoj cijeni od nekih 25,00 KM što mi se učinilo jako privlačnim.
Imam ga već duži period a još uvijek nekako ne mogu da formiram mišljenje o njemu. Na prvu mi je djelovao baš jak i prilično mučan za moj želudac, vremenom sam otkrivala da što više 'lapi' miris da je samim tim ljepši, prijatniji i čak šta više počinje mi se sviđati. Pružila sam mu i drugu priliku naravno pa čemo vidjeti kakvo će moje mišljenje biti u konačnici.
U setu sam dobila 50ml EDP Dreams parfema, losion za tijelo koji sam samo jednom probala i dezedorans (kojeg nema na slici jer mi je bilo mrsko sići do kupatila :$)

Jučer mi je drugarica javila da mi je stigao i novi Farmasi mat sjaj za usne i brže bolje sam otišla po njega. Po promotivnoj cijeni koštao je 6,95 KM i za tu cijenu dobijete dio sa mat sjajem i dio sa nekim gelom za izbjeljivanje zuba. Za početak Vam mogu reći da je jako, jakoo pigmentovan i da željenu nijansu dobijete u samo jednom prelazu. Naravno, još je rano za neko opširnije mišljenje.

Toliko volim Essence all about matt kompaktni puder da više ne znam kojim riječima da ga hvalim. Najdraži i najbolji matirajući puder koji me još nijednom nije iznevjerio a koistim ga već duže vrijeme. Zaliha je tu. :)

Ko još nije čuo za superdobre jeftine Flormar lakove!? Ja mislim niko!
Najpristupačniji lakovi koji imaju u apsolutno svim nijansama a odgovorno tvrdim da im je trajnost jednako dobra kao i kod nekih skupljih lakova. Za cijenu od 1,5o KM dobijete 11ml proizvoda sa super aplikatorom.
 Ovi su u nijansama ( s lijeva na desno) 385 Red Velvet, 483 Queen Zenobia, i moja najdraža od ove tri 320 Rose Taboo.
Na slikama vidite i dvije flormar olovke za usne koje su također dobro pigmentovane, gornja olovka je u nijansi 205 a donja u nijansi 202.


Ko god je pratio moj blog zna kolikoo volim Max Factor 200 Calories maskaru za oči i ona će uvijek ostati moj favorit. Međutim, kad sam s drugaricom kupovala neke sitnice odlučila sam se i za Essence Lash princess maskaru o kojoj sam čitala samo pozitivne recenzije.
Koštala je otprilike nekih 6-7 KM i mogu Vam reći da je dosad ostavila jako pozitivne utiske na mene. Bila sam malo skeptična zbog njene četkice ali sam već pri prvom korištenju promijenila mišljenje. Svakako ću pisati recenziju o njoj.

Tu su i neki od Baleinih proizvoda koje sam kupila u DM-u naravno.
Prvi je moje najveće razočarenje u posljednje vrijeme. U potanju je Trend It Up sprej za ravnanje kose i zaštitu od toplote. Privuklo me praktično pakovanje i lijep miris. Ovaj sprej nit ravna kosu niti je štiti od toplote. Raspršivać je jako loš jer izlazi previše proizvoda koji me podsjeća na vodu koja sam eto ima lijep miris. Fail proizvod!
Nisam neko ko puno je puno koristio lakove za kosu, ali od nedavno to postajem, tačnije otkako sam 'nabacila' novu frizuru svakodnevno našpricam malo laka da sve stoji na svom mjestu. Ovaj lak je jako lijepog mirisa i ne ostavlja slipavi završetak.
Balea hidratantno mlijeko za kosu od breskve i kokosa je na mene ostavilo jako pozitivan utisak, jer je proizvod jako jeftin (oko 3KM) a jako lijepo radi svoju posao, čak šta više i miris se duže vrijeme zadržava u kosi.

Nedavno sam u nagradnoj igri kod blogokolegice osvojila Ishtar pamučnu kremu za lice i ono što za početak mogu reći da je ovo proizovod na prirodnoj bazi i također najmekši proizvod koji ja imam. Planiram i recenziju za ovu kremu u skorije vrijeme.
Znamo koliko je korisna puževa sluz ma koliko se to nama činilo pomalo odbojno. Kupila sam ovu kremu jer znam da puževa sluz ima moć regeneracije kože pa ćemo da vidimo.

Ljeto nam se bliži a tako i bose nogice. Avon ima dobru ponudu kremica i pilinga za noge, tačnije pete tako da svakako vrijedi da obratite pažnju.

Najljepši gel za tuširanje iz Avona koji sam dosad koristila. Osvojio me teksturom i mirisom. Tople preporuke!

Sljedeća stvar je Nivea mlijeko za čišćenje lica sa uljem bio argana. Tek sam ga nedavno dobila tako da mogu jedino reći da je jako blago i lijepo obavlja svoj posao, ne izaziva nikakve alergijeske reakcije, nakon nekog vremena ću imati neko opširnije mišljenje.

Sigurno ste čule i za Essence I love stage bazu za sjenila. Moje tople preporuke; produžava trajanje sjenila na očima, povećava pigmentaciju i ne sjenilo se ne sakuplja u pregibu oka. Povoljna a jako dobra stvar koja će Vam olakšati šminkanje.

Tu su i dva spreja za kosu iz Avona. Koristim ih isključivo poslije sušenja kose kada žalim da kosi dam dodatni sjaj, da izbjegnem elektrisanje i samim tim smirim sve dlake na svoje mjesto.

Još dva proizvoda koja su također iz Avona. Jedan je planet spa puter za tijelo koji definitivno čuvam za ljeta jer je preeedivan! Tekstura i razmazivost odlična, na tijelu ostavi sitni šimer koji izgleda neodoljivo, miris također lijep. sve pohvale za Planet Spa liniju proizvoda.
Drugi proizvod je balzam za kosu bez ispiranja. Nanosim ga na krajeve kose prije sušenja i mislim da zasad lijepo obavlja svoj posao i smatram da će mi jako dugo trajati, što je svakako dobra stvar.

Posljenja stvar ali ne manje bitna jeste moj novi puder. Dugo sam bila odana svom Rimmel Stay Mate puderu ali u poslijednje vrijeme mi je počeo jako isušivati neke dijelove lica tako da sam htjela neko vrijeme da odmorim kožu od njega. Svakako ću ga sigurno ponovo kupiti jer sam bila i više nego zadovoljna ali zasad pravim pauzu s njim. Puder koji sam kupila jeste novi Max Factor Miracle Match tekući puder koji se zasad odlično slaže s mojim licem i za koji ću Vam vjerovatno za dan dva pisati recenziju. Pisati ću Vam o stvarima koje mi se jako sviđaju, ali i o onim koje su malo lošije.

Nadam se da ste uživale u ovom beskonačno dugom postu, ali šta ću, kao što vidite skupilo se jako dosta proizvoda. Imamo li neke zajedničke novitete?
Svakako ćete mi pomoći ako u komentarima napišete o čemu najprije želite da čitate recenzije?


Do sljedećeš čitanja,
Poljubac za sve! L :*

recenzija za Essence all about mat : http://lejla2702.blogspot.ba/2015/11/essence-all-about-matt-fixing-compact.html

recenzija za Golder Rose highlighter: http://lejla2702.blogspot.ba/2016/02/golden-rose-highlighter-stick-01-bright.html

recenzija za essence paletu za konturisanje: http://lejla2702.blogspot.ba/2016/03/essence-shape-your-face-contouring.html


4 komentara:

  1. Eh ovako :D hahaha

    Essence proizvodi su tako jeftini, a tako dobri. Što god kupim u CM-u ili DM-u većinom bude Essence. Do sada me nijedan proizvod niej iznevjerio, ali bi voljela da su karmini maaalo više postojani, brzo mi nestaju sa usana i često moram nanositi.

    Avon je Avon, sve što sam naručila u Avonu je bilo dobro, istini za volju bilo je i nekih solidnih proizvoda. Color Trend linije sam se bojala, jer sam mislila da ću džaba naručiti i da neće valjati. Ipak sam naručila dvije olovke za oči i meni su predobre, čitav dan traju. :D
    Planet spa volim, pogotovo one ljubičaste poroizvode :P Isti puter za tijelo je moja mama naručila i kad je otvorila nije se osjetio nikakav miris, mislila je da je bezveze, međutim kad smo razmazale po koži tako je lijep miris bio.. mmm :D i baš ostavlja sjaj, pa sam i ja ostavila za ljetni period :D

    Flormar lakove koristim i meni su dobri, mada ako operem suđe dva puta, počnu se guliti, ali za tu cijenu su i više nego dobri :D

    Eh, taj Farmasi "sjaj" za usne sam i ja gledala i imala želju da naručim, dovumila sam se, jer svaki matte ruž koji sam kupila mi je brzo spadao, "isparavao" :P sa usana, pa sam odustala. Očekuje ubrzo post o njemu iii slikeee :D Uvjeri me da naručim :D

    :* :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Essence je bio i ostao odličan, a i najljepše police su baš kod njega. :)

      Avom planet spa ljubičasta linija je naaajljepša od svih, miris obara sa nogu. :)

      Na testiranju je Farmasi sjaj pa cemo vidjeti kakvim ce se pokazati :* :*

      Izbriši
  2. Hahaha 2 KM je bio u Galantu :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Išla sam samp tada i više ne, mada bih voljela ponovo jer onoliko šarenilo prija svakome :)

    OdgovoriIzbriši