nedjelja, 6. ožujka 2016.

Avon LUXE balzam/ruž za usne


Odavno mi se nije desilo da prelistam Avon brošuru a da ne naručim sebi nešto, nekako je jače od mene, slaba sam na šminku, definitivno.
Ko god je imao priliku listati bilo koji Avon katalog mogao je primjetiti dvije linije proizvoda kooji se nekako više ističu od drugih, a to su Planet Spa proizvodi i, u ovom slučaju, LUXE proizvodi.
LUXE linija se nalazi tek na nekoliko stranica, ali te stranice su one koje odišu luksuzom što im u neku ruku i sam naziv govori.
U ovom postu ću Vam pisati o LUXE balzamu za usne koji bih ja uvrstila i među ruževe. 
Balzam/ruž dolazi u crno-zlatnoj kartonskoj kutijici, i ova kombinacija boja je meni najdraža.
Sa svih strana kartonske kutijice su ispisani neki osnovni podaci o proizvodu.

Kada otvorimo kutijicu onda dolazimo do onog 'woow' dijela, to pogledajte i same :)
Imala sam priliku da vidim i koristim razne ruževe iz Avona ali ova ambalaža je definitivno najljepša koju sam kod njih vidjela/imala, i jedna je od najljepših  među svim ruževima koje trenutno imam.
Pakovanje nije standardno; okruglo ili kockasto, nego je nekako oblo i ja bih rekla sa visokim sjajem, opet se vraćamo na luksuznost proizvoda.
Sav print na ambalaži mami osjećaj zadovoljstva i sigurno Vas neće ostaviti ravnodušnim.
Moj balzam/ruž je u nijansi PINK SATIN a u ponudi, pored ove, imamo još četiri nijanse.
Rok upotrebe je 3 godine od dana otvaranja.

Smatram da je ovaj proizvod balzam  zbog svoje teksture koja je jako mekana i kremasta i proizvod se s lakoćom nanosi.
Istovremeno usnama daje potrebnu hidrataciju ali i puniji izgled.
Svrstala bih ga u kategoriju ruževa zbog svoje pune nijanse i definitivno može proći kao  takav.
Ono što ga razlikuje od ostalih ruževa jeste njegova trajnost na usnama jer traje 2 max. 3 sata, ali to ga opet vraća u njegovu prvobitnu funkciju, tj. funkciju balzama za usne i to dobro obavlja.


Nijansa je neka breskvasta, prljavo roze boja koja u sebi istovremeno posjeduje i sedefaste i šimeraste završetke.
Miris ne mogu definisati, ali je prijatan i blag, na usnama se brzo gubi.
(na slici je samo jedan sloj)


Ono što mi se ne sviđa kod ovog proizvoda jeste njegova cijana ( 11,50 KM )
Mislim da će se dosta djevojaka/žena ako žele neki balzam iz Avona radije odlučiti za neku jeftniju verziju, a isto tako ako žele ruž bar u Avonu mogu naći po svojoj mjeri jer je izbor veliki, a cijene su niže od LUXE linije.
Ovdje je visočija cijena zbog ambalaže koja stvarno vrijedi, ali je proizvod taj koji nas zadržava.


Nećete se pokajati ako naručite ovaj proizvod, ali svakako da imate i neke jeftnije a super dobre alternative.

Da li je i Vama privlačna LUXE linija iz Avona?
Kakvi su Vaši utisci o njihovim proizvodima?

Do sljedećeg čitanja,
Poljubac za sve! L. :*

Nema komentara:

Objavi komentar