nedjelja, 13. ožujka 2016.

Max Factor Miracle Match foundation NATURAL 50

Ćao drage moje, kako ste Vi?
Ranije sam već spominjala voljeni Rimmel stay matte puder i pričala sam o tome koliko sam zadovoljna njegovom postojanošću i moći prekrivanja.
Koristila sam ga duži period ali u posljednje vrijeme mi je počeo isušivati određene dijelove lica što je u konačnici ružno izgledalo.
Odlučila sam da mijenjam puder i odluka je pala na novi Max Factor Miracle Match tekući puder.
U CM-u je bio na nekoj akciji i koštao je 16-17 KM dok mu je redovna cijena 25-26 KM.
Ranije sam koristila jedan Max Factor puder i nisam bila zadovoljna, ali sam odlučila pružiti šansu ovome jer mi je djelovao obečavajuće.

Krenimo od ambalaže;
U pitanju je tekući puder koji dolazi u straklenoj bočici koja nije previše teška. Na gornjem dijelu se nalazi pumpica i poklopac od tanke prozirne plastike i u mom slučaju taj poklopac i nije tako čvrst, ali i bez obzira na to, puder se nije sam otvorio.
Staklena bočica je također prozirna i vidimo nijansu koja se nalazi unutra.
Na prednjoj strani se nalazi naziv proizvoda i nijansa, a na zadnjoj neke osnovne informacije - da se u bočici nalazi 30ml proizvoda i da je rok za potrošnju 12 mjeseci.
Prije samog otvaranja pudera  ono što mi se odmah na početku svidjelo jeste to što dolazi u zaštitnoj foliji i tako ste sigurni da ranije korišten te da Vam neće faliti pola proizvoda.
Iskreno, veći sam ljubitelj pudera koji dolaze u tubi jer tada mogu maksimalno iskoristiti proizvod, što možda neće biti slučaj s ovim puderom, ali ipak  mi je bitniji kvalitet nego ambalaža.

U ponudi imamo 6 nijansi a ja sam se odlučila za nijansu NATURAL 50.
S obzirom da zima izvuče svu pigmantaciju iz mene iz tog' razloga sam izabrala prirodniju nijansu što se kasnije pokazalo dobrim izborom.
Ono što mi se također sviđa kod ovog proizvoda je baš ta pumpica koja omogućava precizno doziranje bez obzira što je puder jako tećan.
  (SLIKA PREUZETA S INTERNETA)

Nijansa se predivno stapa s mojim tenom i drago mi je što sam se odlučila baš za nju.
Iako imam kombinovanu kožu uz korištenje i drugih proizvoda našla sam sebi postupak i,hajde da kažem, formulu koja mi odgovara i s njom ne prosijam po par sati.
Postojanost mu je jako dobra, dok mu je moć prekrivanja slabija; pozitivna stvar je to  što se može bez problema nadograđivati.
Dosad sam ga nanosila isključivo sam beauty blenderom i puder se lahko blenda.


STEP 1

STEP 2

STEP 3

Nažalost, moram spomenuti još jednu stvar koja drugima možda nije bitna, ali eto meni 'zapadne' za oko, tj. nos, a to je miris koji je kod ovog pudera jako čudan, mogu slobodno reći neprijatan! Osjetila sam ga odmah prilikom prvog nanošenja.
Srećom, preko ovog pudera nanosim Essence all about matt i Max Factor Creme Puff puder pa samim tim miris se ne osjeti, bez ovoga mislim da bi se osjetio.

U suštini, kad saberem sve utiske opet je najbitnije to što mi nijansa u tekstura odgovaraju, što je puder stvarno kvaliteta i jako dobar, što se toga tiče imam samo riječi hvale.

Jeste li Vi probale ovaj puder i kako Vam se čini?

Do sljedećeg čitanja;
Poljubac za sve, L :* 

Nema komentara:

Objavi komentar