srijeda, 23. ožujka 2016.

ESSENCE LASH PRINCESS maskara za oči


Ćao drage moje, kako ste mi Vi?
Kod mene je situacija ista kao i obično, moj ubrzani tempo i obaveze koje samoj sebi zadajem ali ih zasad stižem i obavljati.
Uvijek ima nešto što je bitnije od nečega drugog, ja uživam da pišem postove i dijelim mišljenje s Vama ali me obaveze nekada jednostavno spriječe pa me ne bude, ali evo sad sam ovdje. :)

Kao što u naslovu vidite riječ je Essence Lash Princess maskari za oči.

Ko je ranije čitao moje postove mogao je zaključiti da je moja najdraža, najbolja i neprevaziđena maskara za oči Max Factor 2000 calorie i uvijek ću samo riječi hvale imati za ovu maskaru, baš ni u jednom trenutku me nije iznevjerila.
Budući da te maskare nije bilo išla sam od police do police i zadržala se na onoj gdje sam ugledala ovu maskaru.
Bila sam upoznata s njom i otprilike sam znala da sam pretežno pozitivne recenzije čitala za nju.
Ok, košta otprilike 6-7 KM tako da sam je kupila znajući da ne rizikujem puno.


Na prvu sam se zaljubila u njenu ambalažu koja je jaaako slatka i neobična, praktična je za držanje i print koji je urađen na njoj je od neke gume s kojom teško da će Vam maskara iskliznuti iz ruke.
U pakovanju dobijemo 6ml i 12 mjeseci za trošenje, u mom slučaju ja ću je dosta prije potrošiti..
Proizvođaći za maskaru govore kao i većina njih; obećavaju dramatičan volumen.
Naravno, dramatičan volumen mogu dobiti samo djevojke koje imaju dramatične trepavice. :)
Ono što mi se nije svidjelo jeste to što se svaka maskara mogla otvarati na licu mjesta bez da je bilo ikakve folije da nas spriječi u tome.
Ne volim da moram razmišljati koliko je osoba prije mene otvorilo tu istu maskaru, da li se ona u svemu tome isušila i u najgorem slučaju - da li je neko koristio prije mene!?
Ipak, odlučila sam da je kupim.
Također, bila sam skeptična i zbog njene neobične četkice koja je uvijena pa sam se zapitala da li će biti teško njeno nanošenje.

Već pri prvom korištenju me ova maskara pozitivno iznenadila.
Pigmentacija joj je prilično dobra i tu se sigurno nećete razočarati.
Možda ste ranije mogle pročitati kako ova četkica uspješno razdvaja trepavice a ne da ih spaja jednu s drugom, i ja Vam mogu potvrditi da je to tačno.
Oblik i debljina maskare su prilagođeni tako da se trepavice lijepo rasporede i dobiju jako lijep volumen.
Naravno, više slojeva više volumena.
Ono što je još jako bitno jeste što se prilikom ponavljanja slojeva ne stvaraju grudvice, a znamo sve koliko ružno to može izgledati.

Za sami kraj mogu reći da je ovo prilično dobra drogerijska maskara kod koje je kvalitet jaako dobar s obzirom na cijenu.
Znam da postoji još jedna maskara u ovoj liniji, nju nisam probala ali ova je ostavila pozitivan utisak na mene tako da neću bježati i od probavanja te druge.
Naravno, vrlo rado ću se vratiti svojoj voljenoj maskari.

Jeste li Vi probale ovu maskaru?
Da li prije kupovine proizvoda čitate recenzije o istim, ili kupujete na sreću?
Ja idem na sigurno, vrlo često kupujem nakon čitanja par recenzija tako da sam izložena manjem riziku od nekih 'promašaja' :)

Do sljedećeg čitanja,
Poljubac za sve, L :*


Nema komentara:

Objavi komentar