utorak, 12. siječnja 2016.

Max Factor Lasting Performance tekući puder


Uvijek je najteže započeti post :)

Pa dobro Vam jutro! Kako ste Vi danas? Ja imam osjećaj da ću se razboliti ali svakako se borim protiv toga.

Danas na redu je mišljenje o Max Factor tekućem puderu za koji već odavno imam spremne slike ali nikako da napišem recenziju.



Max Factor Lasting Performance tekući puder nam dolazi u tvrdoj plastičnoj kutijici sa crnim mat poklopcem.

Što se kutije tiče na prednjoj strani je ime pudera i nijansa dok su na zadnjoj strani još neke osnovne informacije.

Neke od njih su: "Lasting tekući puder spada u dekorativnu kozmetiku namijenjenu svim tipovima kože lica. Izuzetno trajan. Ne ostavlja tragove. Vrlo kremast i ne zatvara pore. Dermatološki ispitan."

Obično su mi draži puderi u tubi zato što su lakši za upotrebu i proizvod se može maksimalno iskoristiti, što nije slučaj s ovim puderom.
Mislim da ova ambalaža nije praktična baš iz razloga što je sama plastika jako tvrda i često se desi da izađe pudera više nego što je potrebno.
Jedini način da 100% iskoristiti proizvod je da na kraju izrežete kutijici, sad ne znam treba li Vam to?!
Otvor gdje izlazi puder nije velik ali to nije mjerilo jer trenutak nepažnje i izađe previše proizvoda.



Ovo pakovanje je od 35ml i rok za korištenje je 12 mjeseci, naravno to se uvijek prije potroši.
Ovaj puder je u nijansi 106 NATURAL BEIGE. Predpostavka je da bi trebao prilično prirodno da izgleda na licu ali u zimsom periodu sam još svjetlijeg tena tako da bi mi definitivno više odgovarala i svjetlija nijansa, mada ni ova nije puno tamna. U sebi sadrži rozi podton.
Također piše da je namijenjen svim tipovima kože ali lično smatram da je ovo ipak više za masnokožce čisto zbog toga što se prilično teško razmazuje pa mislim da bi oni sa suhom kožom mogli imati problema s tim. Koristim ga u kombinaciji sa kamenim puderom pa tako imam mat završetak, bez toga i nije neki mat.
Mislim da bi sam puder imao bolju završnicu kad bi se bar malo lakše razmazivao, iz tog razloga ga u većini slučajeva nanosim prstima iako to otkad nisam radila. 



Možda neki vole i uživaju u ovom puderu ali ja se definitivno vračam svom Rimmel Stay matte puderu koji mi se trenutno potrošio ali nikako nemam vremena da odem kupiti novi.
Kako se sjećam po akcijskoj cijeni Max Factor puder je otprilike 15 KM a za taj novac sigurno možete izabrati neki bolji puder.

Jeste li probale ovaj puder? Dijelite li mišljenje sa mnom ili se Vama pak dopada?
Pišite mi u komentare Vaše mišljenje. :)

Nema komentara:

Objavi komentar