utorak, 19. siječnja 2016.

Potrošeni proizvodi / EMPITIES


Već par dana planiram  da napišem ovaj post ali obaveze se naprosto nižu jedna iza druge pa nikako ne stižem. Sedmica sa ispitima je tu pa mi je to svakako na prvom mjestu. Imam pauzu od dan-dva pa sam to iskoristila da napišem post.

Kao šro sam naslov kaže radi se o nekim potrošenim proizvodima u prethodnom periodu.
Mišljenje ću Vam reći u par rečenica i mislim da će to biti dovoljno.



U pitanju su Balea krema poslije depilacije koju sam ja proslijedila jer mi nikako nije odgovarala. Miris je prijatan i mislila sam da će mi aloa vera djelovati umirujuće na noge, ali je ona izazvala kontra efekat pa sam samo dobila iziritiranu kožu.
Essence krema za ruke, klasika koja ne odstupa od drugih krema.



BB losion za kosu iz Avona. Potrošila sam tek jedno pakovanje tako da nisam odmah primjetila neki poseban efekat osim da kosa miriše kao da sam tek izašla iz salona. Trenutno čekam da mi stigne sprej za kosu iz iste linije.
Šampon je također iz Avona i pakovanje je ogromno, miris je prelijep. Ovaj je namijenjen za tanku i masnu kosu. Sasvim korektan proizvod, čak šta više, nisam koristila nikakav regenerator s njim i opet nisam imala problem sa raščešljavanjem što je za mene itekako plus.
Vodica za čišćenje lica također iz Avona, imala sam problem samo sa tim što me puno pekla gdje god sam imala neku bubuljicu.






Essence All about matt i Rimmel Stay Matte su moji definitivni favoriti što se pudera tiče. Odavno nisam pronašla ovako dobar spoj za svoje lice. Preporuka za sve koji imaju problema sa masnom kožom, sigurno se nećete pokajati. Za vrlo malo para ćete dobiti super proizvode, ja sam svoju kupovinu već ponovila. Sve riječi su suvišne, probajte i uvjerite se. 


I sada dva 'žali Bože potrošenih para' proizvoda.
Le Petit Marseiliais šampon i losion za kosu.
Dugo sam ih gledala na polivama i čitajući neke recenzije malo su me i privukli, ruku na srce već tad nisu sve recenzije bile pozitivne.
Da dosta se osjeti miris meda, ali jako je prijatan. Šampon je prilično mali i prilično skup ( oko 6,00 KM ) s obzirom na svoj kvalitet odnosno nekvalitet. Što se tiče losiona jako, jaako je gust i potrebno je baš dosta proizvoda da bi se postigao minimalan efekat. To se svakako ne isplati nama koji imamo dugu kosu, čak ni onima sa kraćom. Ovu kupovinu sigurno neću ponoviti jer, osim mirisa, ništa me se više nije dojmilo. 


Jeste li Vi probale neke od ovih proizvoda?
Neki su me više, neki manje oduševili ali sreća više je onih koji su na mene ostavili pozitivan utisak.

Poljubac za sve do sljedećeg čitanja :*

Nema komentara:

Objavi komentar