četvrtak, 7. siječnja 2016.

Essence ruž za usne 03 COME NATURALLY

Kao prvo, želim da uputim iskrene čestitke povodom Božića svima koji slave. Provedite ga u sreći i zadovoljstvu uz svoje najdraže.

Nedavno sam opet zavirilia i DM i odatle izašla bogatija za još par proizvoda. Ništa novo.
Jedan od njih je i essence ruž za longlasting ruž za usne.
Dvoumila sam se između dvije nijanse i na kraju sam izabrala jednu, ali ruž mi se svidio tako da ću se sigurno vratiti i po drugi.

Kao što sam već rekla riječ je o longlasting ružu za usne, nešto više o njemu saznajte u ostatku teksta...






Dakle, što se samog ruža tiče dolazi u standardnom pakovanju. Pakovanje je neke tamno, prljavo-roze boje i matirano je. Također, jako je čvrsto i prilikom zatvaranja čuje se 'klik' i znamo da je proizvod sasvim siguran u torbi.

Moj ruž je u nijansi 03 COME NATURALLY i nijansa ruža je ista kao i nijansa ambalaže.



Tekstura ruža je kremasta i lako se nanosi na usne. Jednim prelazom preko usana ruž možemo nanijeti ravnomjerno, ali nijansa je bolja i intenzivnija uz dva prelaza.

Kroz neko vrijeme ruž mi se polahko sušio na usnama tako da je tada imao mat završetak.
Primjetila sam da mu je trajnost jako dobra i još jedna pozitivna strana mu je da nema neželjenih grudvica prilikom korekcije.
Kako izgleda na usnama pogledajte na slikama:






Essence olovka mi se jako lijepo uklopila s ovim ružem ali nešto više o njoj sljedeći put.
Ruž koji nije zahtjevan za korištenje i lagan je pri nanošenju uvijek dobro dođe, a ovaj je takav.

Jeste li probale neke od Essence ruževa?
Pišite mi Vaše prijedloge u komentare. :)

:*



Nema komentara:

Objavi komentar