ponedjeljak, 4. siječnja 2016.

Avon 8in1 paleta sjenila za oči

Još jedan proizvod koji sam dobila u paketiću od Avona jeste jedna prepreprelijepa paleta sjenila za oči.
Jednu ovakvu paletu sam imala već od prije samo u drugim nijansama i obje palete su me oduševile i ne prestajem da ih koristim, bukvalno su svaki dan prisutne u mom make up-u, nekako su se u dvije paletice smjestile nijanse koje mi super odgovaraju za ove dane tako da ovih dana ne razmišljam puno šta ću koristiti. Unaprijed znam. :) 

Sjenila dolaze u čvrstoj plastičnoj kutijici sa zlatnim zvjezdicama na prednjoj strani i osnovnim podacima na poleđini.
Unutar kutijice nalazi se ISKORISTIV aplikator i malo ogledalce.
Ova paleta je pod nazivom NUDE SHIMMER; u njoj dolazi 6grama proizvoda sa rokom upotrebe od 24 mjeseca (ako ovako nastavim trebat će mi manje vremena da je potrošim :P )
Moram da napomenem da je ovo stvarno jedno od čvrščih pakovanja koje imam i sve pohvale u to ime. 


Kao što možete da vidite tu se nalazi 8 nijansi od kojih su 2 mat a preostalih 6 imaju šimer u sebi.
Prvi red : Prva nijansa dobra pigmentacija, šimer završetak. Druga nijansa također dobra pigmentacija sa mat završetkom. Druge dvije nijanse su super pigmentovane i također imaju šimer u sebi.
Dtugi red: Prve tri nijanse super pigmentovane i sve imaju šimer u sebi, dok je posljednja nijansa najpigmentovanija i ima mat zavšetak.
Moja preporuka je da za sjenila koja imaju šimer u sebu iz ove palete koristite sa aplikatorom koji dođe uz nju, u tom slučaju se malo ili nikako truse a i aplikator 'kupi' dovoljno proizvoda. 






Zaljubila sam se u ove dvije palete i ne mog da se odvojim od njih. Cijena im je otprilike do 15 KM i omjer cijene i kvaliteta je i više nego dobar. Za ovaj novac dobijate super paletu koju čete sigurno često koristiti.

Koristite li neke od Avon proizvoda?
Imate li neku od ovih paleta?

:* :*

http://lejla2702.blogspot.ba/2015/12/avon-paleta-sjenila-za-oci.html  (link za recenziju o još jednoj paleti iz Avona)

Nema komentara:

Objavi komentar