ponedjeljak, 4. siječnja 2016.

Essence rumenilo za lice


U ovom postu je riječ o jednom jako lijepom rumenilo iz Essence Hello autumn kolekcije.
Nikada nisam bila neki naročito veliki ljubitelj rumenila ali uvijek sam neko od njih s vremena na vrijeme koristila.
Essence Hello autumn rumenilo sam na prvu kupila zato što je bilo jako svijelo sa lijepim šimerom u sebi i mislila sam da će se možda više moći koristiti kao higlighter baš zbog šimera i prvim korištenjem sam ga nanijela onako ne obraćajući pažnju previše. Kada sam stala ispred osvijeljenog ogledala shvatila sam koliko se rumenim i doživim blagi šok.

Na moje iznenađenje zbog same boje rumenila ono je ipak bilo super pigmentovano i vremenom je taj prvi svijetli sloj nestao a ispod se nazire lijepa roze nijansa.
Drugi put se nisam dala zeznuti i fino sam ga nanijela i jako mi se svidjelo. Tada se i rodi ljubav prema njemu. 




Rumenilo dolazi u plastičnom pakovanju koje nije ništa pretjerano čvrsto ali se sigurno neće otvoriti samo od sebe.
Na prednjoj strani se nalazi logo i naziv kolekcije.
Na zadnjoj strani su ispisane neke od osnovnih informacija o proizvodu.




U pakovanju dolazi čak 10grama što je za rumenilo prilično puno. Rok potrošnje je 24 mjeseca i što se mene tiče sigurno mi može toliko trajati.
Ovo rumenilo je u nijansi 01 BEAUTI-FALL RED.
Kao što sam već rekla proizvod dolazi sa šimerom u sebi koji nije napadan na licu i ima lijepi, nježni roze završetak.
Pigmentacija je stvarno dobra i nije potrebno ponavljati poteze više puta po licu jer ćete onda sigurno pretjerati.
Trajnost mu je isto tako jako dobra i sigurno će se zadržati na Vašem licu veći dio vremena ili čak do samog skidanja šminke.





Jako mi se sviđa ovo rumenilo i na osnovu njega ću sigurno kupiti još neko novo.


Koja rumenila Vi koristite?
:*:*

Nema komentara:

Objavi komentar