srijeda, 30. prosinca 2015.

Avon ruž u olovci / Avon lip crayon


Veeliki pozdrav svima :)
Par dana sam bila bez interneta kući tako da nisam mogla pisati postove i iskrena da budem jako mi je falilo.
Već odavno imam spremljene slike nekih proizvoda koje sam htjela recenzirati, ali desilo se što se desilo.
Sabralo se još nekih proizvoda ali odlučila sam ipak da prvo pišem o onima koje sam ranije planirala.

U ovom postu je riječ o Avonom ružu u olovci koji sam dobila na recenziranje.
Kao i većina proizvoda iz Avona i ovaj je došao upakovan u kartonskoj kutijici sa nekim osnovnim informacijama a unutar kutije se nalazi preeekrasno pakovanje ruža. 
Dizajn je jako, jaako lijep i mami osmijeh na lice.
Paa pogledajte i sami.. 



Eh što se tiče samog proizvoda ovaj ruž dolazi u obliku olovke i donji dio (crveni) se odvrće i tako izlazi ostatak proizvoda.
Moj ruž je u nijanci RED HUATE, na kutiji je naznačeno da je rok upotrebe 3 godine od datuma proizvodnje .



Što se tiče strukture samog ruža prilikom nanošenja prilično je kremast i moguće ga je u par poteza fino ujednačiti na usnama. Kroz minutu dvije prelazi u mat završetak sa dobrom trajnosti.
Volim ove nijanse i rado ih nosim, praktičan je za nanošenje i prija malo odstupanja od standardnih oblika ruževa.




Na ruci to izgleda ovako... :




Iz Avona kao da su znali koja će me nijansa obradovati tako da im hvala na tome.
Sigurno se nećete pokajati ako potrošite novac na ovaj proizvod, ako ništa ambalaža Vam se mora svidjeti!


Jeste li probale neke od ovih ruževa?
Ja se svakako radujem mat liniji za koju sam čula da izlazi u Avonu. :)

Nema komentara:

Objavi komentar