ponedjeljak, 7. prosinca 2015.

Catrice lala Berlin sjaj za usne.

Ja sam neko ko jako voli crvenu boju; bilo da se radi o odjeći, obući ili nekom kozmetičkom preparatu uvijek "padnem" prvo na crvene stvari.
Što se tiče šminke uspjela sam dobiti crvenu sjenu i bila sam oduševljena kako stoji na očima.
Što se tiče ruževa i lakova za nokte UVIJEK moram imati bar jedan primjerak u crvenoj boji.
Krajem Osnovne i početkom Srednje škole još uvijek sam bila vjerna sjajevima za usne, kasnije su me ipak više privlačili ruževi.
U posljednje vrijeme ponuda je sve veća i veća kada se radi o sjajevima i ruževima. Imamo na pretek proizvoda za različitim završetkom. Nekad sam raspoložena za neki kremasti ruž, nekada za neki sjaj ili pak kontrast svemu tome neki mat ruž. Što je izbor veći sve se teže odlučiti.

Ovaj post ću posvetiti Catrice sjaju za usne jer sam opet samu sebe vratila na korištenje sjajeva.
U ovom slučaju se radi o sjaju za usne iz LE lala Berlin kolekcije koja nam dolazi od Catrica.

Sjaj dolazi u klasičnom pakovanju sa mat zatvaračem i isto tako klasičnim aplikatorom; pakovanje je od 4ml.
Moj sjaj je u nijansi c01 Ruby red i jedna je od najcrvenijih nijansi ikada, mada postoji i tamnija nijansa iz iste kolekcije pod nazivom 
c02 Ruling Red.
Ako baš takvu nijansu sjaja tražite s ovim čete biti zadovoljni i sigurno nećete pogriješiti.



Što se tiče same teksture sjaja gušća je od klasičnih sjajeva pa me više podsjeća na neki ruž sa izgledom sjaja.
Pigmentacija je odlična i dovoljan je jedan prelaz preko usana da dobijete željenu boju.
Sjaj traje prilično dugo na usnama i što se tiče ove vrste sjajeva i ove bolje ja uvijek praktikujem da skroz skinem sa usana pa ponovo nanesem, nego da nanosim sloj preko sloja čisto da bih izbjegla neželjene grudvice na usnama.
Aplikator dolazi sa klasičnom spužvicom koja na sebi zadrži taman dovoljno proizvoda koliko Vam je potrebno za nanošenje;  ja nikad nemam potrebu ponovo da je umočim u kutijicu.




Ljubitelji gušćih sjajeva će sigurno biti zadovoljni ovim izborom i kupovinom njega će dobiti super pigmentovan i postojan sjaj.

Jeste li probale nešto iz Catrice lala Berlin kolekcije?
Ja imam par proizvoda i prilično sam zadovoljna.
Kakvi su Vaši utisci?

Laku noć! :*

Nema komentara:

Objavi komentar