utorak, 8. prosinca 2015.

Avon Nutra effects gel-krema za lice - masna koža


Dobro veče drage moje :) kako ste mi Vi?
Večeras ću vrijeme provesti u kućnoj atmosferi tako da sam odlučila iskorititi priliku za pisanje još jednog posta.
Prije par dana mi je stigla jedna krema za lice iz Avona koju sam poručila i eto prošlo je taman dovoljno vremena da je testiram i steknem prve utiske. 

Kao prvo, krema kao i većina proizvoda iz Avona dolazi u dodatnoj kartonskoj kutijici na kojoj je ispisano ime proizvoda i još neke informacije o proizvodu.
Krema dolazi u prelijepoj staklenoj kutijici sa debljim slojem stakla i poklopcu od jače plastike tako da teško postoji mogućnost da će se išta od ovoga  lahko razbiti.
U pakovanju dolazi 50ml proizvoda i preporučljivi rok za korištenje je 12 mjeseci.


Nešto više o ovom proizovu s kartonske kutije:

"Osvježavajuća, lagana gel krema čini da koža izgleda ujednačeno i umanjuje vidljivost pora. Jedinstvena formula sa Active Seed kompleksom sadrži seme biljke Chia-e i mešavinu mineralnih pudera koji čine da koža izgleda ujednačeno. Pogodno za osjetljivu kožu. Hipoalergijski. Alergijski testirano. Bez parabena i boje."




Kao što iz samog opisa možete da vidite ovo je jedna lagana krema za dnevnu i noćnu upotrebu mada je ja od početka koristim prije spavanja kad skinem svu šminku.
Na moje oduševljenje prilikom nanošenja kreme shvatila sam da pored jaaako prijatnog i blagom mirisa ova krema prednost ima i u tome što je potrebno samo malo proizvoda za cijelo lice.
Krema je rijetke teksture i savršeno je razmaziva.
Još jedan od zadataka ove kreme, zbog kojeg sam je ja najviše i naručila, jeste to što treba da smanjuje pojavu viška masti na koži i prilikom njenog nanošenja shvatila sam da nema nikakvih ulja ni masti u sebi, brzo se suši i ostavlja mekani i mat završetak na licu.





Što se mene tiče nisam imala nikakvih alergijskih reakcija niti neželjenih posljedica od ove kreme.
I sada, ono što mi je najvažnije, ona stvarno obavlja svoj posao!!
Odmah prvo jutro čim sam se probudila pred ogledalom sam vidjela da je količina masti na mom licu, tačnije T zoni, minimalna, skoro pa neprimjetna.. baš suprotno, na moje oduševljenje lice mi je bilo i više nego suho.
Dosad sam izbjegavala korištenje ikakvih krema jer su imale kontra efekat od onog što sam ja htjela i stvarno sam htjela naći neki proizvod kojim ću ispravno njegovati lice.
I našla sam ga!!





Ako tražite neki proizvod koji će ujedno i osvježavati i otklanjati višak masti s Vašeg lica mislim da itekako trebate pokušati s ovim proizvodom.
Uz korištenje ove kreme, kao i pogodnih pudera mislim da ćete dobiti mat završetak kojem težite.
U setu sa tonikom (koji mi nažalost nije stigao) ovu gel-kremu sam poručila po cijeni od 13,90 KM i uz minimalnu količinu kreme koja je potrebna za nanošenje i kvalitet same kreme isplati se naručiti.



Jeste li koristile nešto iz Avon nutra effects kolekcije i kakvi su Vaši utisci?
Mislim da je ovo jedan od proizvoda na koje treba obratiti pažnju.

Laku noć :*

Nema komentara:

Objavi komentar