četvrtak, 3. prosinca 2015.

Avon glow bronzing pearls - Avon glow perle za lice

U ovom postu je riječ o jaaako voljenim perlama za lice od dobro poznatog brenda, Avon.
Avon glow perle za lice su jedan od proizvoda koji svakodnevno koristim bilo da se radi o odlasku na dnevnu kafu, fakultet, posao one su mi prikladne za sve te prilike. Naravno, dobro dođu i za večernje izlaske i ni u kojem slučaju ne zaostaju za nekim bronzerima.
Prije otprilike godinu do dvije sam ih sebi naručila uz četkicu koja ide uz njih i eto, dobra ponuda u Avonu i ja ih opet naručim mada sam i ove stare mogla još dugo koristiti, ali poklopac mi je pukao pa mi više nisu pogodne igdje da ih nosim sa sobom. 

Perle za lice dolaze u crnim i smeđim plastičnim pakovanjima. Probala sam i u crnim ali trenutno koristim samo ove u smeđim ambalažama zbog njihovog bronzanog efekta. 
Kutijica je iz dva dijela, dio gdje se nalaze perle i dio koji se odvrće tj. poklopac. 
Kada otvorimo perle unutra dođe deblji dio spužvice koja, pretpostavljam, produžava vijek perli samim tim što ne dopušta njihovo bespotrebrno raspršivanje.
Pakovanje je dovoljno čvrsto i sugurno se neće otvoriti u torbici.


Perle + četkica sam ja naručila po cijeni od 12,90 KM a u tekućoj brošuri cijena ovih perli je 13,90 KM i u cijenu ne ulazi četkica.
Za ovu cijenu dobijemo 22gr proizvoda sa vijekom korištenja od 24 mjeseca i, vjerujte mi da ćete ih maksimalno iskoristiti bez da će u nekom trenutku njihov kvalitet oslabiti.



Pigmentacija je odlična, moguće je nadograđivanje i morate baš dosta nanijeti da bi pretjerali.
Ovo su bronzane perle, opravdavaju funkciju bronzera i neće Vas iznevjeriti.
Traju na licu od trenutka kad ih nanesete pa sve do trenutka kad skinete šminku tako da to je samo još jedna pohvala u nizu.
Toplijeg tona su i djeluju mi nekako mekano pa je vjerovatno to i razlog njihovog jednostavnog nanošenja.
Ove perle ili kuglice dolaze u dvije nijanse, u svjetlijoj i tamnijoj nijansi gdje je šimer prisutan ali ne previše naglašen.


Imam par četki iz Avona i ljudi stvarno znaju svoj posao. Ovo na slici je četka za rumenilo sa sintetičkim vlaknima. Vlakna su krivo isjećena tako da je to idealno za korištenje sa perlama ili nekim drugim bronzerima.


Ako ste dosad razmišljali o kupovini Avon glow perli za lice moj iskreni savjet Vam  je da to i učinite. Cijena je pristupačna a kvalitet odličan!

Jeste li probale neke od Avon proizvoda ili možda čak ove perle?
Kakvi su Vaši utisci?

Laku noć :*






Nema komentara:

Objavi komentar