srijeda, 2. prosinca 2015.

New in!! Avon eyeshadow palette 8 in 1 i Avon Nutra effect krema za lice


Listajući posljednju Avon brošuru uhvatila sam samu sebe kako sam par puta ponovila: "ovo ću, i ovo ću, mogla sam i ovo naručiti" i tako se moja narudžba nagomilala, ali sam se vješto utješila uz onu dobro poznatu "jednom se živi" i sve što mi se svidjelo naručim, pogotovo zato što su proizvodi bili uz praznične popuste :)
U utorak mi je javljeno da mi je stiglo naručeno ali su falila dva proizvoda kojih, nažalost, nije bilo na stanju pa mi stižu za par dana.
Izmđu ostalog, super sam zadovoljna onim što mi je stiglo.
Naručila sam perle za lice uz koje dođe i četka na korištenje. Sestrin komentar je bio "pa to već imaš!" ali ove perle su tako dobre i baaaš dugo traju a četkica koja dođe uz njih je idealna za upotrebu. One zaslužuju posebnu recenziju tako da će je dobiti za par dana. U brošuri iz koje sam ih ja naručila perle + četka su bile po cijeni 12,90 KM.
Također, naručila sam paletu sjena za oči kojoj nisam mogla da odolim. Oduševljenje je bilo još veće kad sam ih vidjela uživo. (nešto više o njima u drugom postu)
Čeznula sam za nekom kremom za moje lice koja se može izboriti s mojom masnom kožom i čitajući dosta pohvala o Avon nutra effect kolekciji odlučila sam da sebi poručim gel-kremu za lice za regulisanje sebuma i uz to sam naručila i tonik za lice iz iste kolekcije ali mi nažalost stiže tek za par dana. Više o kremu ću pisati kad je fino isprobam. Kremu i tonik sam poručila po cijeni 13,90 KM.
I naručila sam šampon za masnu kosu; nisam probala nijedan iz te kolekcije ali 700ml po cijeni od 5,90 se ne propušta, još ako bude dobar to je pun pogodak!
Čekajući da mi stignu preostali proizvodi u narednim danima ću Vam reći nešto više o ovima koji su stigli.

     Paleta Not So Neutral



             Nutra effects - oil free



Jeste li probale neke od ovih proizvoda?

:)

Nema komentara:

Objavi komentar