utorak, 15. prosinca 2015.

AVON PALETA SJENILA ZA OČI

I tako, ne može meni proći listanje kataloga iz Avona a da nešto ne naručim pa tako je i nedavno bilo kad sam se malo više počastila. Između ostalog, naručila sam i paletu od 8 sjenila. Dvoumila sam se između dvije palete i eto, naručim jednu ali opet sam imala sreće, nedavno sam dobila paketić iz Avona (puno im hvala!) i u paketiću je došla baš ta druga paleta koju nisam naručila. 
Ni u jednom trenutku se nisam pokajala i mislim da vrijede i više od onih 11,90 KM koliko sam ja platila ( u ovome katalogu sada su 14,90 KM ) .
Nosim ih svaki dan otkako sam ih kupila, moguće je kombinovati baš sve boje uz sve odjevne kombinacije. 

Sjenila dolaze u plastičnoj kutiji; na prednjoj strani je providna plastika i natpis, a na zadnjoj strani su informacije o proizvodu. Kada se otvori poklopac dođe dio sa ogledalcem i jedan dvostrani aplikator (jedini koji koristim od ovih što dođu s proizvodima).
Paleta se zove NOT SO NEUTRAL, pakovanje je od 12grama i preporučljiv period za korištenje je 24 mjeseca.

Kao što sam već rekla u paleti dolazi 8 prelijepih nijansi od kojih su četiri mat, a četiri sa šimerom.
Što se tiče pigmentacije ona je odlična pogotovo kad su u pitanju mat sjene. 
Također, mat sjene se ne truse i toliko su dobro pigmentovane da se mogu nanositi svakom četkicom, dok se ove sjene sa šimerom malkice truse pa ih ja baš iz tog' razloga nanosim sa spužvastim aplikatorom koji dođe uz sjene. Na sebi zadrži dovoljno sjene, super ih nanosi na kapak a trusenje je minimalno.




Prva sjena je jedna od onih neutralnih sjena pa se samim tim može kombinovati sa svakom ostalom sjenom, ona je mat.
Druga nijansa je jedna od onih lijepih smeđih koje izgledaju lijepo uz svaku boju oka, također mat i super pigmentovana.
Treća sjena u redu je siva nijansa sa šimerom u sebi.
Četvrta u redu je neka nedefinisana boja nešto između smeđe i ljubičaste nijanse, ima sitni šimer u sebi i zajendo sa ljubičastom sjenom ona mi je jedna od najdražih u paleti i ne odvajam se od nje.
Prva i druga sjena u drugom redu su zlatna i tamno zlatna nijansa, imaju šimer u sebi i mogu se nositi i odvojeno i zajedno.
Treća nijansa u drugom redu je super pigmentovana ljubičasta mat nijansa koju morate da volite.
I posljedna je mat crna nijansa. 



Ove nijanse su must have za ove hladnije dane i topla preporuka svima Vama. Drago mi je što sam dobila i drugu paletu i sigurna sam da ću ih dosta koristiti.
Ovo nije prvi put da se susrećem sa sjenama iz Avona i ljudi moji.. nikad se nisam pokajala! Uvijek, ali baš uvijek ispune moja očekivanja.
Volim njihove ambalaže za sve proizvode, tome baš posvećuju pažnju i zato im se uvijek vraćam.
Ova paleta je, čini mi se, posljednji put bila u brošuri ali imate još dobrog izbora.



Jeste li koristile neke od sjenila iz Avona?
Kakvi su Vaši utisci?

Poljubac :*

Nema komentara:

Objavi komentar