nedjelja, 22. studenoga 2015.

RIMMEL Stay Matte tečni puder

U masi silnih pudera koje sam probala, našla sam onaj koji mi super odgovara.
U potrazi za idealnim puderom za svoju masnu kožnu probala sam sve i svašta, od jeftinjih do skupljih.
Bilo je nekih pudera koji mi nisu nikako odgovarali, kroz koje mi je masni sjaj brzo probijao, tu su bili i oni koji bi se prošarali. Svakako bilo je i onih koji su donekle i valjali, ali onda sam kupujući Essence all about matt ugledala i RIMMEL Stay matte puder i kupim oba. Cijena je i više nego pristupačna; Essence je do nekih 7KM, a Rimmel otprilike 8,5 KM, u njihovom slučaju ne važi parola 'koliko para, toliko muzike'.


Rimmel Stay Matte dolazi u praktičnoj tubi u kojoj dođe 30ml proizvoda. Sviđa mi se što je u pitanju tuba jer onda puder maksimalno mogu iskoristiti a i ne patim se s pumpicama.
Teksura pudera je slična teksturi Manhattan pudera (crna tuba), srednje gusta i lahko razmaziva.
Mala količina pudera može pokriti veći dio lica i lice poslije nanošenja bude suho ali i mekano

Otvor je dobar i može se dozirati količina pudera koju vi želite.

Rimmel puder koristim više od mjesec dana i još mu nisam našla nijednu zamjerku. Odlično obavlja svoj posao i dok ga nosim sigurna sam da mi se neće prošarati na licu. Moj je u nijansi 103 TRUE IVORY. Ovo je čini mi se i najsvjetlija nijansa pa je meni idealna za ovaj zimski period. Odlično se slaže sa svakim bronzerom i higlighterom.

Otkako sam ih kupila, Rimmel i Essence pudere koristim zajedno. Essence nanosim nakon Rimmel pudera, posebno malo više utapkam četkom po T zoni. Već sam spominjala da je Essence all about matt bezbojni puder tako da mi on nikako ne utiče na Rimmel osim što u paru djeluju odlično.


Trajnost na licu mi je do nekih 6 sati, nekada i duže. Masnoća blago probije ali nema neprijatnog sjaja i što je još odlično moguće je to u dva poteza riješiti Essence puderom da sve bude kao tek našminkano.
Mislim da su ovo dva odlična proizvoda, jako su pristupačni a to se može vidjeti i po tome što se u drogerijama brzo rasprodaju.

Svi koji su me poslušali kupili su ih i svakako bih svima preporučila da probaju, sigurna sam da se niko neće pokajati.
Jeste li Vi probele RIMMEL Stay Matte puder?
Kakvi su Vaši utisci?

Topli zagrljaj za sve <3

Nema komentara:

Objavi komentar