utorak, 17. studenoga 2015.

Essence eyeshadow - Essence sjene za oči


Ja sam neko ko jako voli boje i mislim da je samo par boja koje mi se ne sviđaju, ostalo mi je sve okej u svakom pogledu. :D
Ista stvar je i sa sjenama za oči. Kao i većini, i meni je najdraža smeđa i često je koristim, ali stvarno nemam problem ni našminkati se s nekom drugom bojom za koju se možda neko ne bi "usudio" ali meni ako se sviđa ja ću je i staviti i kombinovati uz odjeću. :D
Imam dosta sjena u raznim bojama i nekada se zapitam treba li mi još jedna zelena(primjer) kad ih kući imam dosta!? I uvijek nađem razlog što mi baš ta boja treba jer se kao razlikuje od ove koju imam. I po meni, svaka se razlikuje od druge i po pigmetaciji i po trajnosti.
Ovaj post je posvećen Essence sjenama za oči kod kojih je sam proizvod presladak da mi je žao i da koristim da ne bih pokvarila stanje u kojem dolaze. 

Dolaze u praktičnoj plastičnoj ambalaži.
Ambalaža je pogodna za nositi u neseseru samim tim što je jako čvrsta a ne zauzima puno prostora.U ambalaži dolazi 2,5gr što je prilično puno za jednu sjenu.
Sve sjene su srednje do dobro pigmentovane pa čak i one koje su manje moguća je nadogradnja.

Ispod ću dodati sliku gdje su sjene pod rednim brojevima a ovdje ću zapisati nijanse kako se zovu.
1. 76  PINK ME UP! ( shimmer effect )
2. 73  MINT CANDY ( holographic effect )
3. 81  I'M ROYALTY ( metallic effect )
4. 02  LOVE IS IN THE AIR ( ujedno i najljepša )
5. 03  #CLOUD NUMBER NINE ( shimmer effect )
6. 02 FIESTA LAVANDER

Sve boje su jako lijepe na svoj način ali ovaj put prednost dajem sjeni pod brojem 5 #CLOUD NUMBER NINE. Nijansa je jako nježna i mislim da se može kombinovati mada što se pigmentacije tiče vode sjene pod brojem 1 i 3 .




Ako kupite neku od njih svakako nećete pogriješiti, pa ko voli neka izvoli! 

Sigurno i Vi volite Essence proizvode.
Koji od njih su Vam najdraži?

Nema komentara:

Objavi komentar