srijeda, 25. studenoga 2015.

Manhattan paleta sjenila za oči - Manhattan trio eyeshadow

Danas Vam predstavljam Manhattan paletu koja se sastoji od tri nijanse; dvije svjetlije (siva i zelena) i jedna tamnija nijansa (ljubičasta).


Paleta dolazi u crnoj ambalaži koja je jako praktična, dovoljno jaka ambalaža da se ne otvori u slučaju da je nosite negdje. Na prednjoj strani ambalaže piše "Blogger's choice" što mi je izmamilo osmijeh kad sam je tek vidjela. Na gornjem dijelu ambalaže dolazi ogledalce, a tu je također i aplikator za dvije spužvaste strane koje ja inače ne praktikujem koristiti tako da mi je to suvišno.




Siva i zelena nijansa su svjetlije i slabije su pigmentovane, jedan sloj neće ostaviti neki primjetan trag ali za bolji utisak moguće je nadograđivati obe nijanse.

Ljubitelji jačih, u ovom slučaju ljubičastih tonova bit će i više nego zadovoljni ovom bojom.
Ljubičasta sjena je najbolja u ovoj paletici i samo zbog nje bih je sigurno i preporučila, mada uz koji sloj više ni siva ni zelena boja nisu za odbaciti. Boja je i više nego pigmentovana; dovoljan je jedan sloj da dobijete baš onu boju iz palete.
Siva i zelena nijansa su šimeraste dok je ljubičasta potpuno mat.

Tmuran dan mi nije nije priuštio bolju svjetlost pa je samim tim i swatch lošiji.

Sve nijanse su nanesene u jednom sloju i, kao što sam Vam i rekla, mislim da će ljubitelji ljubičastih sjenila biti zadovoljni.





Sviđa li Vam se ova paleta?
Koje boje Vi praktikujete ovih dana?

Do sljedećeg posta, laku noć! :*

Nema komentara:

Objavi komentar