petak, 27. studenoga 2015.

Avon LUCK parfem 50ml. :)


LUCK je jedan od novih parfema kuće Avon koji kao zaštitno lice predstavlja Marija Sharapova.

Ovo je jedan od onih parfema u koje se zaljubite na prvi pogled baš zbog prelijepog pakovanja u kojem dolazi, i kao šlag na tortu pored lijepog pakovanja i sam miris je jako lijep tako da je ovo jedna od dobrih investicija. :)
Parfem dolazi u čvrstoj ambalaži u kojoj se nalazi staklena bočici koja je i više nego elegantna, lijepa i sigurno se izdvaja od standardnih bočica.


Kao što je pakovanje neobično tako isto i otvaranje parfema. Iz prve sam pomislila da se skida mašna ali, pogledala sam ambalažu u kojoj je parfem došao, i kao i kod većine parfema iz Avona i kod ovog je sve objašnjeno na gornjoj strani gdje se otvara ambalaža. U svakom slučaju ništa komplikovano; poklopčić gdje se otvara parfem je siguran i čvrst. 

Što se tiče mirisa parfema moj prvi komentar je bio "mmm jako slatkast parfem" i zadržala sam se pri tom mišljenju.
Na prvu, miris se čini malo jačim ali u suštini miris je stvarno sladak i prijatan. Između ostalog jedan od sastojaka parfema su crveno voće, mandarine i još neki sastojci..
Bočica je od 50ml pa samim tim nećete ga brzo potrošiti. Trajnost parfema je srednja, mada ja nijedan parfem nakon par sati ne osjetim na sebi dok drugi osjete, tako je slučaj i s ovim parfemom. Miris nije jak ali bez obzira na to nemojte se brinuti da će nestati nakon sat vremena.




Sigurno bih preporučila ovaj parfem iako mi ga je nekad žao i trošiti, dovoljno je samo da stoji i uljepšava svojim izgledom.

Ja sam svoj primjerak 'ugrabila' po cijeni od 19,90 KM (nisam mogla da odolim) a regularna cijena mu je 52,00 KM.

Jeste li koristile neke parfeme iz Avona?

Ja ih imam dosta i definitivno se nikad nisam pokajala, nekom drugom prilikom ću Vam spomenuti i druge koje već uveliko trošim.

Poljubac za sve! :* :*


Nema komentara:

Objavi komentar