nedjelja, 15. studenoga 2015.

Essence all about matt fixing compact powder

Šta reći za puder kojem za mjesec dana svakodnevnog korištenja nisam našla nijednu zamjerku?
Za ovaj puder sam čula od jedne blogerke koja mi ga je poreporučila kada sam je pitala za neke proizvode za masnu kožnu.
Malo sam guglala, gledala slike i čitala recenzije i tako se i odlučim da ga kupim.
Sigurno je još neko kada ga je vidio na prvu pomislio: "šta je ovo ovako bijelo?"
Kada sam vidjela slike bila sam skeptična baš zbog te bijele boje, dalje sam  čitajući saznala nešto više o ovom proizvodu.

Dolazi u plastičnoj kutiji sa logom i imenom proizvoda na prednjoj strani, a zadnja strana sadrži specifikaciju kao i većina proizvoda. Pakovanje je od 8gr koje smatram da može dugo trajati.  Možda bi mu za manu jedino dala to što je pakovanje slabije pa sve vrijeme imam osjećaj da će se samo otvoriti, mada mi se to još nije desilo.

.Njegov glavni zadatak je matiranje kože i kao takav svoj posao odlično obavlja. Koristim ga nakon što nanesem Rimmel Stay Matte puder (o kojem ću posebno pisati). Ovo je kompaktni puder koji je bezbojan tako da ne mijenja nijansu pudera koji prethodno stavite. Moguće ga je nadograđivati ali naravno bez pretjerivanja jer tad polahko dolazi do izražaja ta njegova bijela boja. S ovim puderom mi se koža ne sjaji 6-8 sati u zavisnosti od mojih aktivnosti, ako i dođe do sjaja malo ga popravim i opet bude matirano. Ne trusi se prilikom nanošenja pa mu je to još jedna pozitivna strana.




 Da ili Ne za Essence all about matt puder? Od mene je ovaj puder dobio jedno veliko DA!
Prije njega sam svašta probala, nijansa odgovara ali par sati i neželjeni sjaj je opet tu. S ovim puderom sam satima mirna i ovo je definitivno puder na kojem ću se bez problema moći zadržati duži period bez da mu tražim zamjenu. Sigurno sam duži period oslobođena uzaludnog traženja pudera koji mi odgovara, jer mi je kombinacija ovog i Rimmel pudera definitivno ona dobitna kombinacija.
Svakoj djevojci toplo preporučujem ovaj puder jer on nije namijenjen samo za masne tipove kože, nego za sve tipove kože. Sve mi želimo matiran i fixiran make up, zar ne?
                Jeste li Vi probale Essence All About Matt puder?
                   Da li ste i Vi zadovoljne kao ja?

                          Topli poljubac za sve! :*


Nema komentara:

Objavi komentar