petak, 13. studenoga 2015.

Farmasi Happy Face puder u kamenu

 Kao što i sam naslov govori u jednom dijelu ovog posta je riječ o Farmasi Happy Face puderima u kamenu. 
Farmasi slavi svoju svoju treću godišnjicu pa je samim tim veći dio ponude u katalogu bio u znaku 3. 
Jedna od ponuda je bio i Farmasi Happy Face puder u nijansama 03 i 05 + Farmasi Rouge lipstick u nijansi Naked po cijeni od 3,00 KM!
Ranije sam naručivala ovaj puder u nijansi 01 pa, iako mi nijedna od ove dvije nijanse ne odgovara kao 01 naručila sam; više zbog ruža, a i cijena je jako niska.
Što se tiče moga mišljenja za ovaj puder mogu reći da sam zadovoljna. Naručivala sam ga više puta i relativno uvijek je obavljao svoj zadatak.

Dolazi u crnoj plastičnoj kutijici. Ambalaža je dosta jednostavna sa logom firme na prednjoj strani i imenom proizvoda.
Sada mi je došao u specijalnom izdanju, slatko pink pakovanje koje se svakako uklapa u moje šarenilo. Oba pakovanja sadrže 14grama.
Pakovanje je srednje čvrsto ali nisam imala priliku da se otvori dok je u neseseru.




Kako na samom pakovanju navode da mu je najveća funkcija da matira odmah sam ga i naručila.
Imam masnu kožu, posebno u T zoni i s ovim puderom sam bila mirna par sati bez da mi se prošarao ili nešto slično.
Trajnost mu je možda i duža, ali što se moje kože tiče nije bilo tuže od 3-4 sata pa sam i time bila zadovoljna. 
Nijansa 01 je dosta prirodna pa je bilo moguće i nadograđivati ga ali, samo sloj-dva više čine ga nagomilanim na licu.
Kada bi me neko pitao preporučujem li mu ovaj puder, odgovor bi sigurno bio pozitivan. Nije neki waaau puder, ali nije ni najlošiji.
Manu koju mu ja dajem jeste to što mi se svaki ali baš svaki raspao prije samog kraja proizvoda.


Sljedeće o čemu je riječ zbog čega sam zapravo i naručila ovaj set je Rouge Lipstick u nijansi Naked.
Većinom su svi moji ruževi u nekim jačim bojama, ova me privukla tako da sam je htjela i probati.
U međuvremenu sam imala još jedan probni ruž u sličnoj nijansi a riječ je o Flormar ružu u nijansi Truffle.
Već odavno sam čula sam Flormar brend ali nisam imala priliku bilo šta da probam. Čim sam se našla u prilici kupila sam par proizvoda, koji pored toga što su jako, jakoo pristupačni pokazali su se i prilično dobrim za te cijene.
Ono što mogu reći jeste da osim boje, ovi ružev imaju još nekih sličnosti.




Oba ruža su kremasti tako da nikako ne idu među mat ruževe. Samim tim što su kremasti jako se lahko nanose mada veći plus što se toga tiče dajem Nakedu.
Nosila sam ih odvojeno, ali mi se više sviđaju kada ih kombinujem. Teksturom se uklapaju tako da nema nikakvih neželjenih tragova na usnama. Jednako su pigmentovani.Trajanost im je dobra, unutrašnji dio usne se briše prilikom jela dok s pićem nema nekih težih posljedica. 


Cijeli post sam mislila posvetiti Farmasi proizvodima ali kako ih nosim zajedno nisam mogla da izostavim ni ovaj drugi.
Sad mi je jako žao što ih nisam uslikala čim sam ih kupila, ali na greškama se uči.
Početnica sam u ovome tako da mi se te greškice mogu zanemariti. :)


Da li ste Vi probale neke od Farmasi ili Flormar proizvoda?

Kakvi su Vaši utisci?
:)))

Nema komentara:

Objavi komentar