utorak, 1. prosinca 2015.

Max Factor 2000 calorie maskara za oči i Max Factor Creme Puff puder u kamenu

Prije par dana na naslovnici sam ugledala ponudu koja je bila u CM cosmetic marketu u kojoj su Max Factor 2000 calorie maskara za oči i Max Factor Creme Puff puder u kamenu mogli da se kupe po cijeni od 13,90 što znači da uz kupovinu jednog proizvoda na poklon dobijemo drugi.
Poznavajući mene, moj momak je znao da bi me ovo moglo obradovati zato mi je to poklonio, i naravno obradovao me.
 


Max Factor Creme Puff puder u kamenu dolazi u većem crno-zlatnom pakovanju. Smatram da kombinacija crne i zlatne boje izgleda nekako lijepo i luksuzno pa je to slučaj i s ovim puderom.
Na zadnjoj strani je naveden da je rok trajanja pudera od njegovog otvaranja 12 mjeseci a puder dolazi u pakovanju od čak 21gr što je stvarno dosta.
Plastika kutije je prilično čvrsta ali jedina zamjerka mi je otvaranje i zatvaranje pudera koje i ne volim baš puno.
U ovu ponudu je ulazio samo puder u nijansi 05 Transulcent što je meni tamno za dnevnu verziju, ali za noćne izlaske mi je super.





Aliii, ono čemu sam se još više obradovala je moja najdraža, najbolja maskara ikada!!!
Max Factor 2000 calorie je nezamjenjiva!
Na crnom klasičnom pakovanju je slovima u zlatnoj boji napisano ime maskara i također piše DRAMATIC VOLUME što u potpunosti opravdava napisano.
Maskara je super pigmentovana i svakim slojem utisak je bolji. Dovojno gusto raspoređena vlakna na četkici su idealna za oblikovanje, četkica je srednje veličine što je još jedan + .
Rok trajanja je 6mj mada ja to doosta prije potrošim; u pakovanju dolazi 9ml proizvoda.
Prilikom skidanja maskare ne osjetim grube trepavice pod pristima, nego je baš suprotno. Čim pokvasim trepavice maskara puno omekšta što dosta olakšava njeno skidanje.
U potpunosti opravdava sva moja očekivanja i imam samo riječi pohvale za nju.


Ova ponuda u Cm-u je trajala do isteka zaliha i ja mislim da su zalihe brzo rasprodate.
Svakako, proizvodi se mogu kupiti pojedinačno i oba su u nekim cijenama do 15 KM.
Topla preporuka, pogotovo za maskaru kojoj se uvijek vraćam. 



Jeste li Vi probale neke od ovih proizvoda i da li ste ih 'uhvatile' na ovoj akciji?

Kakvi su Vaši utisci?

Poljubac za sve :*

Nema komentara:

Objavi komentar