utorak, 18. srpnja 2017.

Summer beaded dress


Ćao drage moje :) 
Kako Vi provodite ove ljetne dane? Ja ih provodim u odbrojavanju dana do godišnjeg odmora koji mi je jaaako potreban :) Između ostalog, vrijeme provodim i u razgledanju i traženju nekih super outfita sa pojedinih sajtova. Ko me duže prati zna da je ZAFUL jedan od mojih najdražih, ako ne i najdraži, sajt za online naručivanje. Izdvojila sam par komada koji su se meni svidjeli, a kao i obično, ostavit ću Vam linkove za veću ponudu. 

Ovu, kao i još dosta drugih haljina možete pronaći pod linkom: FLARE DRESS

 Ovu, kao i još dosta drugih haljina, možete pronaći pod linkom: FLARE DRESS

Ovu, kao i još dosta drugih haljina, možete ptonaći pod linkom: Beaded dress

J
ako se radujem novim komadima koji mi trebaju stići i iskreno se nadam da ću uspjeti da napravim super fotkice.
Do tada, pisat ću Vam recenzije za neke proizvode koje ću koristiti tokom ljetovanja.

Do sljedećeg čitanja,
Poljubac za sve, L :*

2 komentara:

  1. Da li ti je ikada stigla ova svijetlo-plava haljina i jesi li zadovoljna? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ipak ju na kraju nisam ni naručila, ali par mojih prijateljica jeste, samo u drugim bojama, i ostale su i više nego zadovoljne. :)

      Izbriši