utorak, 20. lipnja 2017.

Beauties of SARAJEVO

Ćao drage moje :)
Danas je na redu jedan fashion post koji se tiče DRESSLILY sajta koji je već dobro poznat na mom blogu, pa ću Vam predstaviti šta mi je to novo stiglo.

Divna, predivna haljina u još ljepšoj boji. Iako prije i nisam bila veliki fan ovih boja, probudila se neka nježna strana mene pa često posežem za istom.
Haljina je i više nego kvalitetna, počevši od same čipke, žoržeta kao i postave koja doseže dno haljine.
Haljina mi je bila duga pa sam ju skratila, tako da je već došla u upotrebu, moram napomenuti da sam ju naručila u S veličini kao i skoro sve dosad.
Idealna je i za dnevne i za večernje varijante, a više informacija o njoj pronađite OVDJE

Sviđa li se Vama haljina?

Do sljedećeg čitanja;
Poljubac za sve, L :*


Nema komentara:

Objavi komentar