četvrtak, 27. travnja 2017.

SPRING COLORS *Rosegal*

Ćao drage moje :)
Čim je sunce odlučilo da se ipak malo pojavi ja sam odmah iskoristila priliku da uslikam nove stvari koje su mi stigle i to odmah podijelim sa Vama :)
Po mom skromnom mišljenju smatram da su mi ovo najljepše slike dosad jer sunce zaista pozitivno utiče na mene i nevjerovatno je koliko mu se radujem.
Please, come back 💗

Između ostalog, stigla mi je i ova duga košulja sa ROSEGAL-a.
Kada sam je prvi put ugledala prasnula sam u smijeh jer je OGROMNA iako sam naručila u S veličini. Očekivala sam svakako dužu i širu košulju, ali ovo je nadmašilo moja očekivanja 😂 Sasvim sigurna sam da ova košulja u S veličini može odgovarati čak i onima koji nose XL.
Materijal, kao i boja, mi se jako, jako sviđaju. Dužina je sasvim ok, i kada bolje razmislim stvarno mi se puno sviđa i bila bi još bolja samo da su joj rukavi malo uži.
Mislim da uz ovu boju najljepše mogu da se kombinuju crvena i crna, pa sam tako i uradila. 
Crni pojas koji sam dodala je odradio odličan posao, i ipak sam se odlučila za njega iako uz košulju dobijete i pojas/traku. 
Više informacija i slika pogledajte direktno na sajtu OVDJE

Sviđa li Vam se moj izbor?

Do sljedećeg čitanja;
Poljubac za sve, L :*

GREEN SHORT DRESS
GREEN SHORT DRESS

Nema komentara:

Objavi komentar