petak, 28. travnja 2017.

FLOWERS EVERYWHERE *Dresslily*

Ćao drage moje :)
Nastavljamo sa outfit postovima i sljedeće o čemu želim da Vam pričam jesu ove preslatke, šarene patikice koje su mi stigle sa sajta DRESSLILY

U iščekivanju proljeća sva sam bila u ovom 'šarenom' fazonu pa nije ni čudo što sam se odlučila na patike sa ovim printom.
Na moju veliku žalost patike mi ne odgovaraju; naručila sam u veličini 37 ali ispostavilo se da one ipak više odgovaraju broju 36 i iz tog' razloga sam se odlučila da ih prodam.
Uživo su još ljepše nego na slikama i djeluju jako 'ušušno' što ja zaista volim, ne volim ogromnu, glomaznu obuću.
Ukoliko je neko zainteresovan za njih svakako mi se može javiti preko fb ili ovdje, preko komentara.
Više informacija o njima možete pronaći OVDJE


Već razmišljam da naručim iste, samo u većem broju jer mi se zaista jako sviđaju.

Do sljedećeg čitanja;
Poljubac za sve, L :*

Nema komentara:

Objavi komentar