ponedjeljak, 6. ožujka 2017.

I HEART MAKEUP - FAST LOVE /paleta sjenila za oči/

Ćao drage moje!
Imate li Vi nekoga ko Vas poznaje u dušu i ko uvijek tačno zna kako i čime da Vas obraduje?
Na moju veliku radost ja imam nekoga ko ima veliko strpljenje i razumijevanje mojih potreba za ovim lijepim stvarčicama pa samim tim i sam me s vremena na vrijeme obraduje nečim, i baš uvijek potrefi!
S obzirom da često putuje u CG skoro uvijek svrati u neku njihovu drogeriju i pogleda ima li nešto interesantno.
Prošli put mi je samo poslao sliku ove palete i na njegovu žalost nije bio tu da vidi izraz mog' lica, kao malom djetetu kad pokloniš novu igračku. Eto takva ja budem!

Ova preljepota od palete dođe u kartonskoj kutiji koju mi je bilo jako teško uslikati s obzirom da je vani bio sunčan dan, tako da boja kutije je uživo tamnija nego na slici.
Na kartonskoj kutiji su ispisane osnovne informacije kao što su ta da u paleti dobijemo 32 nijanse čine 14grama i 12 mjeseci roka upotrebe.
Sjene dolaze u crnoj ambalaži preko koje je pink slovima ispisan naziv proizvoda, a sa zadnje strane također dobijemo neke informacije. Ambalaža je napravljena od jako čvrste i kvalitetne plastike, i moram priznati da mi je jednom ispala i ništa joj se nije desilo. Dobra djevojčica!
Klik pri zatvaranju je prilično siguran, ali djeluje mi da vremenom 'popušta' . Pakovanje je kompaktno i neće zauzimati pretjerano puno prostora.
Kada napkon otvorimo paletu unutra dobijemo veeeliko ogledalo preko cijelog gornjeg dijela što je meni izuzetno drago jer se uvijek prilikom šminkanja uporedo koristim i većim ogledalom ali i onim koje dođe uz paletu (naravno, ako dođe). Paleta je sastavljena od 10 mat sjenila i to su ova veća u paleti. Ostale 22 nijanse su uglavnom sedefaste ili šimeraste. Paletu sam slikala iz različitih uglova i na različitoj svjetlosti čisto da imate bolji uvid u nijanse.

Nijanse variraju od dobre do odlične pigmentacije i to svakako zavisi od nijanse do nijanse. 
Sklop boja je zaista odličan čisto iz razloga što imate dosta boja na raspolaganju i dosta njih se mogu kombinovati jedna sa drugom pa samim tim možete kreirati više makeup look-ova.
Sjene se minimalno truse i to uglavnom bude kod šimerastih sjena gdje je šimer malo krupniji.
Sve nijanse se odlično blendaju i apsolutno svaka može da se nadogradi bez problema. Iako uvijek rado koristim nude nijanse, iz ove palete sam najviše koristila dvije ljubičaste mat sjene iz drugog reda i sa njima sam uvijek kombinovala 6 i posljednju nijansu iz poljednjeg reda. Kombinacija je fantazija i obično su je svi uvijek primjetili i pohvalili.
6 nijansa iz posljednjeg reda je ujedno i moj definitivni favorit iz ove palete, rosegold odsjaj je divan na očima i mislim da je to nijansa koja svima pristaje. Slike ne mogu prikazati njenu ljepotu, ali ostavljam vam par, dobro malo više od pat slika da vidite i same se uvjerite u ljepotu i slatkoču ove palete.
Da, uz paletu dolaze i dva spužvasta aplikatora... Uživajte!

Kako Vam se sviđa nova paleta?
Već ranije sam Vam napominjala da određene MUR proizvode, a možda čak i ILOVEMAKEUP možete naručivati preko Makeup Revolution BiH gdje zaista možete pronaći veći izbor.

Do sljedećeg čitanja;
Poljubac za sve, L :*

Žao mi je što nemam swatcheve sjenila ali stvarno kad god pokušam to uslikati ne sviđa mi se kako ispadne samim tim što imam tanju rukicu, i možda smiješno zvuči ali nema sve to gdje da stane. :)

2 komentara:

  1. Meni se svidja, nadam se da ce biti uskoro neki makeup lookovi sa istom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je malo teže za slikati, ali nije isključeno da toga neće biti :)

      Izbriši