petak, 28. listopada 2016.

ESSENCE SUN CLUB - 2in1 bronzer/rumenilo


Ćao drage moje, kako ste mi Vi?
Već odavno planiram da pišem post za ovaj proizvod ali nemam neki opravdan razlog što to nisam ranije učinila.
Kao što u naslovu vidite pisat ću Vam o još jednom essence proizvodu koji već na prvu mami poglede i djeluje interesantno i jako lijepo.
Iako iz essence-a kažu da je naziv ovog peoizvoda kompaktni puder ja se nikako ne bih složila s tim i mislim da ovo nema veze s kompaktnim puderom.


U ovoj kutijici dobijemo spoj bronzera i rumenila i u mom slučaju bronzer preovladava u kutiji.
Ambalaža je napravljena od deblje plastike i što se mene tiče mogu reći dosta sigurnog zaklapanja sa 'klik' momentom.
Što se proizvoda tiče dobijemo ga u količini od 10grama i mislim da svima može relativno dugo trajati, a rok za potrošnju odnosno rok trajanja mu je 12 mjeseci.
Moj je u nijansi 20 sunset.

Rumenilo je u pink nijansi sa sitnim zlatnim šimerom.
Pigmentacija je srednja do slabija ali jako je nadogradiv, fino se stapa s licem i jako lijepo izgleda.
Što se bronzera tiče i on je, kao i rumenilo, srednje pigmentacije i prilično nadogradiv.
On dolazi potpuno mat.
Ovaj proizvod je suptilan ali opet u istu ruku i efektan kada ga više nadograđujemo.
Meni je posebno odgovarao u ljetnim danima kada sam licu u isto vrijeme htjela dati i sjaj i neki svježi izgled, i najčešće sam ga nosila na dnevnoj bazi.
Ovo je proizvod bez kojeg možete ali isto tako nećete ni pogriješiti ako ga uzmete.
Kod mene je uvijek ostavljao pozitivan utisak.

Volite li Vi ove dvojne proizvode? Ja sam više ljubitelj kada je sve odvojeno posebno, ali snalazim se i u ovakvim situacijama.

Volite li Vi rumenila i bronzere na Vašem licu?

Do sljedećeg čitanja,
Poljubac za sve; L :*

Nema komentara:

Objavi komentar