ponedjeljak, 31. listopada 2016.

Dresslily - online kupovina - review


Ćao drage moje, kako ste mi Vi?U jednom od ranijih postova sam spominjala kako sam se okušala u online kupovini sa DRESSLILY sajta i drago mi je što sa Vama mogu podijeliti ovo iskustvo, koje je u mom slučaju bilo pozitivno.
U postu OVDJE možete vidjeti koje stvari sam ja poručila  i čime sam to bila ugodno iznenađena kad je stiglo.
Sva naručena odjeća mi je stigla kroz nekih 15-ak dana, sam proces naručivanja nije težak samo je potrebno malo strpljenja ako ste početnik kao ja.
Kroz odvojene postove ću Vam predstaviti odjeću jer mislim da bi u suprotnom bilo previše slika da sve stavim u jedan post.

Ono što ću Vam prvo pokazati je ova divna tunika/majica koja je saaasvim blago prozirna, skoro pa neprimjetno. Rukavi, kao i sam kraj tunike, se širi, dok je u gornjem dijelu uže i jako lijepo liježe na tijelo. Dio sa čipkom je predivan i na sve tri tunike sam se oduševila kvalitetom čipke za koji sam se najviše plašila kakav će biti. 
Tunika je idealna za neke večernje izlaske i može se lako kombinovati. 
Link za detaljnije informacije za tuniku je OVDJE


Ne znam za Vas ali ja sam se na prvu zaljubila u ovu tunikicu. :) Kako se Vama čini?

Jeste li Vi  probale online kupovinu?

Do sljedećeg čitanja; 
poljubac za sve, L :*

Nema komentara:

Objavi komentar