srijeda, 10. veljače 2016.

FARMASI šampon sa ekstraktom koprive

Farmasi je nedavno svoju liniju šampona obogatio za još dva nova; šampon sa ekstraktom žalfije i šampon sa ekstraktom koprive/žare o kojem ću Vam danas govoriti.
Čitajući recenziju o navedenom šamponu učinio mi se privlačno, kvalitetom a i cijenom.
U telućem katalogu je koštao otprilike 4-5 KM za koje ste mogli dobiti 500ml šampona.
Nije baš prilika koja se propušta, bar ne u mom slučaju.
Brzo nakon narudžbe šampon mi je stigao i istog dana san počela sa korištenjem u prikupljanjem utisaka.
Kao što vidite šampon dolazi u plastičnom pakovanju sa poklopcem na 'klik' principu. Boja i samo pakovanju su prilagođeni nazivu šampona i odišu prirodnošću
Iz Farmasija nam kažu da šampon sa ekstraktom koprive istovremeno hrani i njeguje kosu. Ekstrakt koprive jača korijen dlake te reguliše lučenje masnoće bez dodatnog isušivanja kose. Oživljava kosu vraćajući joj izgubljeni sjaj.


Otvor na poklopcu je sasvim dovoljne veličine pa iako je šampon više u tečnom nego u gušćem stanju jednostavno možete regulisati koliko će proizvoda izaći.
Šampon je prijatnog i blagog mirisa, dovoljno dugo se zadržava u kosi poslije pranja.
Već prilkom prvog pranja kose bila sam zadovoljna ovim šamponom.
Koristila sam ga samostalno bez ikakvih regeneratora baš da bih analizirala njegov kvalitet.
Mekoću sam osjetila odmah prilikom ispiranja kose što je kod mene izazvalo osjećaj zadovoljstva na prvu.
Ja sam jedna od onih osoba koja ima problem s raščešljavanjem kose kada ne koristim regenerator ali, ruku na srce, s ovim šamponom je moj problem bio minimalan.
Pomovno pranje kose je uslijedilo nakon tri dana i kosa je bila u prilično dobrom stanju ali bez obzira na šampon, perem je svako treći dan.

Prvo pakovanje je pri kraju i vjerovatno ću opet ponoviti ovu kupovinu jer sam jako zadovoljna rezultatima korištenja.

Jeste li Vi probale ovaj šampon? Ili možda onaj drugi s ekstraktom žalfije?
Pišite mi Vaše utiske :*



Nema komentara:

Objavi komentar