nedjelja, 7. veljače 2016.

Avon True Colour Perfectly Matte ruž za usne i Avon 3D Plumping lipstick

Drage moje kako ste Vi?

Prvo želim da se izvinem jer stvarno dugo nisam pisala i baš sam poželjela sve ovo, ali naravno redovno sam pratila šta se dešava šta je u toku.

Ispiti su zavšreni, čekam još dva rezultata a sve ostalo sam položila tako da je opravdano moje odsustvo ovih dana.
Već sam rekla kako sam u toku događaja koji se dešavaju kao i recenzija koje su trenutno najpopularnije.
Pretpostavljate o čemu je riječ?
Da, daa riječ je o ljepotanima kojim nas je Avon obradovao odmah početkom godine.
Nisam dobila ruževe od Avona ali to me nije odvratilo da ih probam.
Čitajući silne recenzije našla sam svog favorita i željela sam da ga naručim i probam, Tako je i bilo.

U ovom postu ću Vam pisati o dva ruža iz Avona; TC Perfectly Matte i 3D Plumping.

U nastavku pročitajte nešto više o njima.

Ako pričam o ljubavi na prvi pogled, onda pričam o ova dva ruža.. trenutno..
Oba ruža dolaze u jako čvrstim plastičnim kutijicama. Jedna kutijica je mat i jako baršunasta, nekako mekana pod rukom. Druga je suprotno od toga, sjajna. 
Oba ruža imaju providni dio na vrhu tako da je to po mom mišljenju super osmišljeno i uvijek znamo koja se nijansa nalazi unutra.
Još jedna pozitivna stvar kod oba ruža jeste što 
dolaze umotani u celofan tako da ste sigurni da ste prvi koji ih otvarate, probate i sve ostalo.
Miris im je isti, prijatan i blag.

Što se tiče teksture oba ruža su jako kremasti, sigurno će Vam se svidejeti što iz jednog prelaza možete dobiti željenu nijansu ruža i nije potrebno ponavljanje i ovo definitivno važi za oba ruža.
Tekstura im je ista ali završetak drugačiji.
TC Perfectly Matte je trenutno ruž sa najvećim i najboljim mat završetkom koji mi ne stvara osjećaj zatezanja na usnama, a kremasta tekstura kod ovih ruževa je pun pogodak.
Moj je u nijansi Berry Blast i postao je moj favorit i prije nego sam ga počela koristiti.Nijansa je neke srednje ljubičaste boje i jako miii se sviđaa.

Drugi ruž koji sam naručila jeste 3D Plumping u nijansi Bitten i boju bih opisala kao neki prelaz iz jake pink u skrooz svijetlu ljubičastu.
Oba ruža su jako postojani i nosivi i sviđa mi se što se lako mogu kombinovati uz odjevne kombinacije.
Uradila sam swatch na ruci za oba ruža, ali na usnama trenutno imam samo za Berry Blast, naknadno ću ubaciti i za Bitten.




Oba ruža su na mene ostavili maksimalno pozitivan utisak i sigurno ću ih rado nositi.


Jeste li Vi probale neke od novih Avon ruževa?
Kakva su Vaša iskustva i imate li još neku preporuku?

Polubac za sve! :*



Obećala sam Vam da ću naknadno ubaciti i sliku s Avon 3D Plumping ružem u nijansi Bitten pa evo je :) da, daa mogla je biti i bolja ali šta je tu je :)




Nema komentara:

Objavi komentar