nedjelja, 18. ožujka 2018.

WHITE JACKET

Ćao drage moje :)
U posljednjih godinu dana sam naručila čak tri jakne sa različitih sajtova za online kupovinu i s obzirom da su sva tri puta u pitanju bila pozitivna iskustva, odlučila sam se da ponovim tu kupovinu.
Ovaj put sam jaknu naručila sa ROSEGAL sajta i na moju veliku radost i ovaj put sam bila pozitivno iznenađena.
Kako nisam imala nijednu bijelu jaknicu negdje je logično bilo, bar za mene, da izaberem baš neku od bijelih jaknica.
Riječ je o jaaako kvalitetnoj jakni koja, osim rajfešlusa, ima i pojas na dnu jakne te samim tim kopčenje jakne možete podešavati prema sebi.
Dužina je idealna, niti je kratka niti duga. Općenito ne volim duge jakne jer u njima sve vrijeme osjeećam tjeskobu i sve vrijeme me sputavaju tako da se radije odlučujem za kratke.
Naručila sam ju u S veličini(kao i sve prije nje) i veličina mi super odgovara. 

Više informacija o njoj možete potražiti: OVDJE

Da li Vi volite ovakve jakne?

Do sljedećeg čitanja;
Poljubac za sve, L :*

Nema komentara:

Objavi komentar